    From: "ed" <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pomocy - nienormalna sąsiadka!!!!
    Date: Thu, 12 Jan 2006 21:43:56 +0100

    witam!
    jesteśmy posiadaczmi własnościowego mieszkania w blokach. lecz mamy nader
    upierdliwych sąsiadów. od jakichs 5 lat sąsiadka pisze donosy, wzywa
    policję, zakłada sprawy w sądzie, zasypuje spółdzielnie mieszkaniową
    skargami o zakłócanie ciszy ....między godziną 8- 20. cisza wg regulaminu
    jest od 22-6. policja przychodzi z częstotliwością ok 1-3 razy w tygodniu
    bezradnie rozkładając ręce :"było zgłoszenie - musimy reagować". na jednej z
    ostatnich interwncji policjantom powiedziałam, ze zacznę traktować to serio,
    jeżeli sąd nakaże nam latać w mieszkaniu.
    były nawet 4 sprawy w sądzie - umorzone.
    wszyscy mają jej dość i policja, i społdzielnia i sąd a w szczególności my.
    może nie jesteśmy spokojnymi ludźmi, ale nie imprezujemy, nie robimy awantur
    na cały blok, nawet nie puszczamy głośno muzyki.
    babsko na ulicy czy w sklepie widząc nas wyzywa mnie czy moją mamę od kurew
    i innych gorszych.
    chcemy sprzedać nasze mieszkanie, lecz (złośliwie teraz) musi to być
    wypyskowana wielodzietna i głośna rodzina, fajna byłaby jakaś totalna
    patologia.

    co zrobić z taką krową? zastanawiam się o wniesienie sprawy do sądu o
    przśladowanie(bo czujemy się prześladowani). czy możemy żądać odszkodowania
    z tego tytułu? (przeciez trwa to 5 lat i z kazdym dniem jest coraz gorzej..)
    czy jest jakaś możliwość, żeby policja, czy sąd skierował ją na badania
    psychiatryczne - wtedy policja,sąd i spółdzielnia zajmą się właściwą swoją
    pracą a nie jakims chorym babsztylem.

    co robić i jak się do tego zabrać??

    bede wdzięczna za info

    pozdrawiam serdecznie