  • 11. Data: 2008-01-13 11:38:18
    Temat: Re: polskie winy przez sądy w UK
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Seryozha" <S...@o...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:fmci3u$onu$1@news.onet.pl...

    > A co jeśli nastąpi konflikt pomiędzy tym jak dany "czyn karalny"
    > definiuje
    > prawo a tym jak prawo brytyjskie?

    To do skazania muszą być spełnione warunki uznania czynu za przestępstwo
    zarówno w miejscu popełnienia jak i w UK. Tak przynajmniej jest w Polsce i
    nie sądzę, by w tej materii zachodziły różnice.

  • 12. Data: 2008-01-14 05:03:17
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Robert Tomasik wrote:

    > muszą być spełnione warunki uznania czynu za przestępstwo
    > zarówno w miejscu popełnienia jak i w UK

    a więc jednak!

    --
    Seryozha

  • 13. Data: 2008-01-14 15:47:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a więc jednak!

    Co więc jednak? Wszak pisałem już o tym wczoraj w poście o 20:46. Myślałem,
    że masz jakąś inną wątpliwość.

  • 14. Data: 2008-01-23 13:54:37
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Robert Tomasik wrote:

    > Co więc jednak? Wszak pisałem już o tym wczoraj w poście o 20:46.
    > Myślałem, że masz jakąś inną wątpliwość.

    chodzi o to, że jest tutaj KONIUNKCJA: "ZARÓWNO w miejscu popełnienia JAK I
    w UK"

    czyli, że jeśli np. w Polsce dany czyn zostaje uznany za przestępstwo ALE w
    Anglii już ten sam czyn jest traktowany o wiele bardziej jako nieszkodliwy
    a wątpliwości są rozstrzygane na korzyść osoby która się go dopuściła -
    to wówczas zachodzi pewnien konflikt pomiędzy prawodowstwem obu krajów, czy
    praktyk sądowych, obyczajowści etc.

    a co do tego właśnie oczywistości, jednomyslności w wypowiedziach m.in. na
    tej grupie nie było

    --
    Seryozha

  • 15. Data: 2008-01-24 00:48:48
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > praktyk sądowych, obyczajowści etc.
    >
    > a co do tego właśnie oczywistości, jednomyslności w wypowiedziach m.in. na

    Wiec poczytaj co ja na ten temat pisze....