  • Data: 2003-08-20 20:57:43
    Temat: polisa posagowa - dostalem 200 zl po 16 latach
    Od: iv <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry!

    Babcia wpłaciła 100.000 zl (duzo pieniedzy wówczas) 16 lat temu na polisę
    posagową w PZU dla mnie. Teraz przyszło zawiadomienie, że pieniądze można
    odebrać - raptem troche ponad 200 zł. Poszperałem trochę po sieci i widzę,
    że ludzie tego tak nie zostawiają. Czy mogę podać PZU do sądu? A może PZU
    ma zwyczaj polubownie załatwiać sprawę?

    Dziękuję