  • 781. Data: 2006-08-02 14:20:40
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > A powiedz mi jak zatem jest chronione prawnie moje mienie? Bo nie wolno
    > mi wyrządzić krzywdy wandalowi, który niszczy mi samochód urywając
    > klamkę. Jak zatem prawo daje mi ochronę?

    zawsze jest chronione, co nie znaczy ze zawsze mozesz zabic w jego obronie.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 782. Data: 2006-08-02 14:23:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > No rzeczywiście, nie mam co robić. Nie jestem teoretykiem prawa ani
    > nawet prawnikiem.

    przeciez sa w artykule ktory Ci podalem

    Jestem obywatelem tego pięknego kraju, gdzie dookoła
    > kradną i napadają, bo istnieje przyzwolenie na kradzież i rozbój,

    mozesz podac akty prawne ktore na to zezwalaja?

    > jednym z jego elementów jest ochrona życia pasożytów i traktowanie
    > kradzieży jako czynu o znikomej szkodliwości społecznej.

    mozesz podac akta takiej sprawy?

    P.

  • 783. Data: 2006-08-02 14:23:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > Porażające porównanie. Możesz objaśnić co miałeś na myśli?

    to ze jestes wtedy przestepca , kradniesz orpogramowanie, jestes
    zlodziejem i zgodnie z twoja teoria nalezy cie zabic w moemncie gdy go
    nabywasz

  • 784. Data: 2006-08-02 14:26:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > Oj, panie Przemku. Jakieś kompleksy pan masz. Odpowiedź była kontynuacją
    > myśli, że przypadek, którego Ty przykład podałeś mi nie grozi. Nawet
    > przez myśl nie przeszło mi traktować Twego zaproszenia poważnie. :-)
    > A Pan mi tu wyjeżdżasz z pomówieniem. Wstyd! :-D

    a nie przyszlo Ci do glowy ze to nie lysy lepek bedzie zapraszac a
    wszystko tak bedzie zorganizowane bys sie nie polapal?

    > Ale podobno miara powinna być jednakowa...

    tzn co skoro zabil to morderca i dozywocie?

    > Problem w tym, że to, które istnieje jest zbyt zawiłe i dla wielu ludzi
    > nieczytelne. Przepisy są u nas tak sformułowane, że w zależności od tego
    > kto je czyta może inaczej je rozumieć. Dlaczego większość obywateli nie
    > czyta umów?

    bo sa debilami

    Bo i tak nie można ich zrozumieć - tak zawiłym językiem
    > posługują się prawnicy je redagujący (pomijam, że część ludzi w ogóle
    > nie czyta co podpisuje, bo ma problemy z czytaniem).
    > Istnieje nieprzejrzysty system prawny, którego interpretacją (dlaczego
    > jest tak napisany, że wymaga interpretowania?) zajmują się sądy i
    > urzędnicy, a Ty twierdzisz, że jest on dobry?

    prawo karne akurat jest dosc jasne, a jak ktos ma broblem wystarczy
    podrecznik za 39 zl zakupic.

    P.

  • 785. Data: 2006-08-02 14:28:31
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > a jak ja biegne to udaje czlowieka ktory przed momentem dokonal rozboju
    Rozmawialiśmy - jeśli zapomniałeś - o przypadku, gdy motocyklista nie
    przejeżdżał sobie ot tak, lecz nie zatrzymał się na wezwanie (2 razy)
    oznakowanego patrolu policji, próbował staranować policjanta.
    Analogicznie więc jeżeli biegnąc nie reagujesz na podwójne wezwanie
    umundurowanego policjanta i zaczynasz w biegu sięgać do kieszeni
    (spodziewałbym się wtedy, że nie chcesz go nastraszyć ale sięgasz po
    prawdziwą broń), to jak najbardziej tak.

    > gratuluje
    Brak argumentów to drwiny się zaczynają? Od Lawy już usłyszałem, że
    jestem dzieciakiem (ciekawe skąd on może znać mój wiek). Też lubujesz
    się w dyskusjach na tym poziomie?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 786. Data: 2006-08-02 14:34:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie istniało uzasadnione podejrzenie - zupełnie inny motocykl, brak
    > widocznej broni długiej...

    ale nawet jakby bylo w 100% uzasadnione to strzelanie do uciekajacego na
    motocyklu przestaje spelniac funkcje do jakiej sa przeznaczone srodki
    przymusu bezposredniego a mianowicie zmierzanie do podparzadkowania sie
    wydanym poleceniom.

    P.

  • 787. Data: 2006-08-02 14:35:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > _Jeśli_. Choć analogia moim zdaniem nijak nie pasująca do tego o czym
    > pisałem. Ale Ty rozumiesz inaczej. Pewnie nawet lepiej. :->

    ale dlaczego?

    P.

  • 788. Data: 2006-08-02 14:36:23
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > zawsze jest chronione, co nie znaczy ze zawsze mozesz zabic w jego obronie.

    Przemku, ale powiedz jak? Podałem Ci pewien przykład. Powiedz jak prawo
    chroni moje mienie w tym przypadku (bo ja widzę, że nie chroni).

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 789. Data: 2006-08-02 14:38:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):
    > Rozmawialiśmy - jeśli zapomniałeś - o przypadku, gdy motocyklista nie
    > przejeżdżał sobie ot tak, lecz nie zatrzymał się na wezwanie (2 razy)
    > oznakowanego patrolu policji, próbował staranować policjanta.

    przestan z tym taranowaniem bo to czysta bzdura. No dobra, przeniegam
    kolo policji mimo iz mnie wola. Moga strzelac uzbdurajac sobie ze
    dokonalem rzekomego rozboju?

> [...]
    > (spodziewałbym się wtedy, że nie chcesz go nastraszyć ale sięgasz po
    > prawdziwą broń), to jak najbardziej tak.

    a teraz to zaczynasz bzdury wymyslac, motocyklista po nic nie siegal ,
    nie mogl wiec dac powodu do przypuszczania ze w momencie ucieczki (jak
    juz ich minal) zaraz komus zrobi krzywde

    P.

  • 790. Data: 2006-08-02 14:40:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > Przemku, ale powiedz jak? Podałem Ci pewien przykład. Powiedz jak prawo
    > chroni moje mienie w tym przypadku (bo ja widzę, że nie chroni).

    Ty poprzez bronienie sie rozumiesz mozliwosc zabicia nawet gdy nie jet
    zagrozone niczyje zycie czy zdrowie, wiec nie mam y o czym rozmaiwac.
    Mozesz sprawce ujac, mozesz zglosic przesteptwo, mozesz wezwac policje,
    on wtedy bezkarny jest a to znaczy ze jednak prawo chroni twe mienie.

    Mozesz doprwoadzic do smierci osobe dokonujaca rozboju a to dlatego ze
    nie masz obowiazku sie zastanawiac czy on chce tylko przedmiot czy cos
    Ci zrobic.

    P.