  • 151. Data: 2006-07-28 11:26:15
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Tomas" <e...@w...pl> wrote in message
    > [...]
    > Lepsza kulka od bandyty?

    kurwa! jaka znow kulka on bandyty? Moze wszystkich blokersow powystrzelaj

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 152. Data: 2006-07-28 11:27:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 1. zadzwonić do centrali i poprosić aby zrobili wywiad środowiskowy i
    > znaleźli dane uciekającego
    >
    > 2. zapoznać się z wynikami, porozmawiać z nauczycielami, rodzicami
    > ewentualnymi znajomymi
    >
    > 3. zrobić portret psychologiczny, przeanalizować prawdopodobnieństwo że
    > uciekający na motorze nie zatrzymujący się na wezwania policji pomimo
    > oddaniu strzałów ostrzegawczych i próbujący przejechać policjanta w
    > mundurze na służbie jest wzorcowym obywatelem jadącym do czekającej na
    > niego z obiadem narzeczonej
    >
    > Hmm, tego nawet w Monty Pythonie nie było.

    POSCIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 153. Data: 2006-07-28 11:27:21
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał

    > problem w tym ze wiele osob nie zdaje sobie sprawy ze ma do czynienia z
    > debilami. Chodzi o zamordowanie bo ucieka czy o zlapanie i ukaranie
    > ??????????????

    Jak ewidentnie ucieka, to nalezy uzyc
    wszelakich srodkow, aby zlapac.

    A z tym helikopterem to sie wyglupiles.
    Dla przypomnienia: jestesmy w Polsce.

    Neko

  • 154. Data: 2006-07-28 11:27:48
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Robcio" <r...@i...pl> wrote in message
    > Na jakiej podstawie tak uwazasz ? Mowie o przypadku w ktorym gosc nie byl
    > bandyta.
    A kim? Kimś kto uciekał przed policją, ignorował nakazy do zatrzymania i
    próbował przejechać policjanta?
    Niech zgadnę, przytoczyłem definicję członka niedzielnego kółka
    różnańcowego?

    > Strzelac, owszem, ale jesli jest pewnosc do kogo sie strzela. Sa przypadki
    > gdzie nie ma watpliwosci, sa takie gdy sa.
    Może jeszcze najpierw wylegitymować?

    > Masz watpliwosci z jakiej przyczyny gosc nie zyje ?
    Został postrzelony i uderzył w dom/słup czy co tam.

    > Zapewne inaczej bys to wszystko komentowal gdyby policja sprzatnela kogos
    > z Twojej rodziny.
    W rodzinie zdarzają się idioci. W każdej. Ktoś z rodziny koleżanki
    spowodował wypadek po pijanemu. I co? Jako że rodzina to miało go się za to
    pochwalić?

    > Nie mozna pod pozorem dorwania kilku bandytow zabijac niewinnych ludzi, a
    > nawet tych mniej winnych.
    Mniej winni zatrzymują się do kontroli.
    Powtarzam: zatrzymałby się to nie byłoby sprawy.

    Tomek

  • 155. Data: 2006-07-28 11:29:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Neko napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał

    > Jak ewidentnie ucieka, to nalezy uzyc
    > wszelakich srodkow, aby zlapac.

    zlapac zywego a nie zwloki

    > A z tym helikopterem to sie wyglupiles.
    > Dla przypomnienia: jestesmy w Polsce.

    nie bardzo rozumiem, polska policja posiada troche helikopterow kolo
    mnie czesto z powietrza szuakaja roznych knypkow

  • 156. Data: 2006-07-28 11:29:16
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacq2b$loh$2@inews.gazeta.pl...
    > badz ewny ze jezeli zostana przesdtawione zarzuty polijacntowi
    > to osobiscie zloze zawiadomienie o popelnieniu przez ciebie przestepstwa
    > (art 255 ust 3 kk) jak dla meni eot ni emam czasu na pierdoly, nawet nie
    Hehehehe - powodzenia.

    > potrafilesz podac rzekomej podstawy prawnej na ktora sie co chwile
    > powolujesz.
    Podałem ją dokładnie cytując ustawę i artukuł. Ty nie podałeś NIC.

    Tomek

  • 157. Data: 2006-07-28 11:31:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > ale oni nie strzelali w plecy. Tylko w opony.

    to jest w sumie jednoznaczne w przypadku jadacego motocykla, poza tym
    jezlei nie umie strzelac to nie strzela.

    P.

  • 158. Data: 2006-07-28 11:32:19
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacsag$loh$21@inews.gazeta.pl...
    > POSCIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Próbowali go ścigać. Nie wyszło im to za bardzo.
    Po drugie przy pościgu mogą ucierpieć niewinni ludzie. I to w sporej ilości.

    Tomek

  • 159. Data: 2006-07-28 11:32:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > Hehehehe - powodzenia.

    > Podałem ją dokładnie cytując ustawę i artukuł. Ty nie podałeś NIC.

    przecytaj jeszcze komentarz.

  • 160. Data: 2006-07-28 11:32:44
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał

    > nie bardzo rozumiem, polska policja posiada troche helikopterow kolo mnie
    > czesto z powietrza szuakaja roznych knypkow

    A gdzie mieszkasz?
    Ja mieszkam w duzej aglomeracji slaskiej i jeszcze
    nigdy nie widzialem policyjnego helikoptera.

    Neko