  • 1. Data: 2008-10-04 09:18:36
    Temat: policjant z CB Radio
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Witam serdecznie,

    Szukam i nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na pytanie: czy policjant
    na służbie może w samochodzie służbowym używać CB Radio? Ja rozumiem, że
    pewnie słuchać może (tak jak obywatel może słuchać każdej
    częstotliwości, chyba że się mylę...) , ale czy może aktywnie nadawać?
    Czy jakiś przepis tego zabrania?

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2008-10-04 09:30:48
    Temat: Re: policjant z CB Radio
    Od: "Daniel" <d...@o...eu>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t...@t...o2.pl-invalid> napisał
    w wiadomości news:gc7cd8$t7l$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > chyba że się mylę...) , ale czy może aktywnie nadawać? Czy jakiś przepis

    A dlaczego nie moze nadawac?
    Wielokrotnie rozmawialem przez cb z miskami.

  • 3. Data: 2008-10-04 10:33:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Daniel" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    > A dlaczego nie moze nadawac?
    > Wielokrotnie rozmawialem przez cb z miskami.
    Czasami nawet pomogą dojechać w określone miejsce.

  • 4. Data: 2008-10-04 18:57:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek Głowacki pisze:
    > Witam serdecznie,
    >
    > Szukam i nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na pytanie: czy policjant
    > na służbie może w samochodzie służbowym używać CB Radio? Ja rozumiem, że

    Zgroza... I jeszcze telefonów komórkowych używają!

  • 5. Data: 2008-10-05 15:59:36
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 04 Oct 2008 20:57:17 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > Zgroza... I jeszcze telefonów komórkowych używają!

    Pewnie jeszcze rozmawiają z kierowcą podczas jazdy!

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 17:59:19 user up 11851 days, 5:54, 1 user, load average: 0.99, 0.99, 0.84 ]

    Hollywood is where they shoot too many pictures and not enough actors.

  • 6. Data: 2008-10-05 17:39:51
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Sat, 04 Oct 2008 20:57:17 +0200,
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:
    >
    > Pewnie jeszcze rozmawiają z kierowcą podczas jazdy!

    Pytałem zupełnie z ciekawości, bo dyskusja na ten temat odbyła się
    któregoś razu na kanale 19. Nie przeczę, że policjant może używać CB w
    czasie służby :)

    Jeśli z telefonu korzysta z zestawu głośnomówiącego - to ok :)

    Wniosek - mogą i jest ok. Tyle, że wtedy to bez sensu te wszystkie
    ostrzeżenia o tym, co gdzie stoi, kto czym patroluje jaką drogę... bo
    robi się z tego zabawa w kotka i myszkę, ale to już NTG i OT.

    Pozdr,
    Tomek

  • 7. Data: 2008-10-05 18:55:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek Głowacki w <news:gcau58$fba$1@portraits.wsisiz.edu.pl>:

    > Nie przeczę, że policjant może używać CB w
    > czasie służby :)
    > Jeśli z telefonu korzysta z zestawu głośnomówiącego - to ok :)

    Oczywiście zaraz podasz przepis, który nakazuje policjantowi korzystać
    z zestawu głośnomówiącego

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]