  • 11. Data: 2003-11-27 11:28:32
    Temat: Re: policjant może wejśc lokalu bez nakazu ??????
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

> [...]
    lub
    > prokuratora nie mogło zostać wydane, organ dokonujący przeszukania okazuje
    > nakaz kierownika swojej jednostki lub legitymację służbową [...]"
    >
    > Ja bym pogadał przez drzwi i nie wpuścił bez nakazu. Jeśli sprawa jest
    > faktycznie "nie cierpiąca zwłoki" - proszę bardzo - niech przestrzelą
    zamek
    > i wyważą drzwi. Wątpię żeby prokurator uznał potem takie tłumaczenie
    > policji, w końcu nie gonią uzbrojonego bandziora, mogli zawczasu wystąpić
    > nakaz rewizji wg normalnego toku postępowania.

    Tez tak rozumuje że sprawa niecierpiąca zwłoki to coś bardzo waznego z czym
    nie mozna było poczekać (zagrożenie zycia, itd a nie zwykła rewizja na 100%
    pod to się nie podciąga).
    Jeśli się myle niech mnie ktoś skoryguje ale konkretnym paragrafem.

  • 12. Data: 2003-11-27 11:43:40
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bq4n52$l89$1@atlantis.news.tpi.pl>, batot wrote:
> [...]
    > pod to się nie podciąga).
    > Jeśli się myle niech mnie ktoś skoryguje ale konkretnym paragrafem.

    Paragrafem to nie, ale mogę spróbować dodatkowym pytaniem. A co jeśli
    zachodzi podejrzenie, że zwłoka w działaniu może prowadzić do
    zniszczenia/ukrycia dowodów przestępstwa?

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2003-11-27 11:52:59
    Od: imax <i...@c...interia.pl>

    http://www.7thguard.net/news.php?id=3602

    --
    "moja racja jest mojsza niz twojsza"
    imax

  • 14. Data: 2003-11-27 11:54:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Chociaz z tego co wiem z zycia:
    > Mojego wójka goniła policja wjechał na swoja posesje zamknął brame spuścił
    > psy i gówno mu mogli zorbić jak by weszli to by naruszyli jego własnośc
    > prywatną.
    > Nic mu nie mogli zorbić bo nie mili nakazu

    Gdyby powodem było np. nie zatrzymanie do kontroli albo ucieczka z miejsca
    wypadku ( a nie gonienie typu" jechanie za' bo chyba pomyliłeś jazdę "za" a
    pościgiem) to po wezwaniu do uwiązania psów po prostu zastrzelili by je a
    wójka wytargali spod pierzyny.

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-11-27 11:57:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > policji, w końcu nie gonią uzbrojonego bandziora, mogli zawczasu wystąpić
    > nakaz rewizji wg normalnego toku postępowania.

    Już ty się nie martw. Dyspozycyjny prokurator jest przy każdej komendzie
    więc z podpisaniem nakazu nie ma problemu. A drzwi naprawiał byś za swoje
    pieniążki.

    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2003-11-27 11:58:14
    Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl>

    > Paragrafem to nie, ale mogę spróbować dodatkowym pytaniem. A co jeśli
    > zachodzi podejrzenie, że zwłoka w działaniu może prowadzić do
    > zniszczenia/ukrycia dowodów przestępstwa?

    A co jezeli ja jestem czysty ale dla zasady nie wpuszcze ich.Nie musze
    wierzyc na slowo ze maja takie prawo. Moge chciec sie upewnic ze tak jest
    ... ale oto nie amm telefonu w domu ... no to na policje nie moge
    zadzwonic. Wiec nie dowiem sie czy faktycznie oni przyszli zgodnie z
    prawem. Co zrobia? Wywarza drzwi i nic nie znajda. Co wtedy. Kto dokona
    naprawy. A co ze stratami moralnymi.
    Mam male dziecko w domu. Ono pewnie bedzie bardzo przerazone zacznie plakac.
    Zostanie uraz psychiczny. Tego nikt nie jest w stanie wycenic. A wszystko
    przez to ze ktos ma fanaberie przeszukiwania mieszkan.

    A teraz ja pytam dlaczego wczesniej nikt nie zabezpieczal mienia mojej bylej
    firmy skoro wiadome bylo ze upada i wysprzedaje mienie do nowej firmy
    przezsie zalozonej? Na takich cweli cwaniakow to nie ma silnych. Tylko na
    szaraczkow jest.

    Z tego co widze to w naszym kraju wiekszym powazaniem i bezpieczenstwem
    czuja sie zwierzeta niz ludzie.

    Pozdrawiam
    AJA
    P.S. precz z preczem

  • 17. Data: 2003-11-27 12:10:19
    Temat: Re: policjant moz.e wejs'c lokalu bez nakazu ??????
    Od: Adam Olejniczak <a...@u...com.pl>

    imax wrote:

    > http://www.7thguard.net/news.php?id=3602

    no wlasne to czytalem. Nie wynika z tego czy kontrole to prawda a
    jedynie, ze pada blady strach ;)

  • 18. Data: 2003-11-27 12:12:00
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    > Już ty się nie martw. Dyspozycyjny prokurator jest przy każdej komendzie
    > więc z podpisaniem nakazu nie ma problemu. A drzwi naprawiał byś za swoje
    > pieniążki.

    Tu się mylisz. Może i dają ciała, ale nie będą brać odpowiedzialności cudze
    wybryki. No i dlaczego niby policja nie może wystąpić o nakaz, skoro ci
    prokuratorzy są tacy dyspozycyjni? I gdzie jest ta "sprawa nie cierpiąca
    zwłoki" w przypadku kogoś, kto od kilku lat używa nielegalnego
    oprogramowania?

    Pzdr

    A.

  • 19. Data: 2003-11-27 12:23:17
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    > Paragrafem to nie, ale mogę spróbować dodatkowym pytaniem. A co jeśli
    > zachodzi podejrzenie, że zwłoka w działaniu może prowadzić do
    > zniszczenia/ukrycia dowodów przestępstwa?

    W przypadku o którym mówimy podejrzany dowiaduje się o sprawie w momencie
    gdy policja zapuka mu do drzwi. Czy będzie to dzień wcześniej czy dzień
    później - nie ma znaczenia w przypadku, gdy wcześniej nic o sprawie nie
    wiedział. W końcu prokurator podpisując nakaz nie informuje o tym
    podejrzanego.

    Pzdr

    A.

  • 20. Data: 2003-11-27 12:42:23
    Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl>

    > no wlasne to czytalem. Nie wynika z tego czy kontrole to prawda a
    > jedynie, ze pada blady strach ;)

    Kontrole to prawda i padlo na Zielona Gore. Przeszukan dokonuja policjanci
    z Gorzowa. Co za zbieg okolicznosci. Dwa tak ZAPRZYJAZNIONE grody w polsce
    nono.
    Mozecie nam tylko tego pozazdroscic.
    Na naszej Zielonej (CZERWONEJ) Gorze zawisla klatwa legalnosci.
    A niech im tam bedzie. Chcieli to beda mieli, jednego usera M$ Win mniej.

    Pozdrawiam
    Jeszcze spod windy

    AJA