  • 11. Data: 2013-06-18 19:39:35
    Temat: Re: policja powinna strzelac do kiboli
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-18 16:44, Budzik pisze:

    > W ogole dlaczego nie moge sie umówić z sąsiadem na sparing? Dlaczego
    > policja mi w tym przeszkadza?
    > Dalczego MMA jest ok, a ustawka nie?

    Wytłumacz, dlaczego ustawiane walki w WWF (wrestling) są OK, a to samo w
    piłce nożnej - już nie?
    Chyba tylko bezmózgie debile szmatę kopaną nazywają "sportem" ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 12. Data: 2013-06-18 19:46:11
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-18 17:37, Budzik pisze:

    > Biorąc pod uwage fakt, ze w gre wchodzi równiez selekcja naturalna - moze
    > warto zaryzykowac?

    Głupstwa gadasz.

    Kibolskie bijatyki są nielicznymi skansenami ducha walki i nieszkodliwym
    kanalizowaniem agresji. Jeśli jeszcze tego zakażesz, to policjant nie
    postawi się łobuzowi, a żołnierz (wzorem Holendrów w Srebrenicy) oddali
    się z miejsca zagrożenia, bo tam jest niebezpiecznie.

    Ci nielubiani kibole może są ostatnimi, którzy zaryzykują swoje zdrowie
    i życie w obronie "swoich", cokolwiek by pod tym określeniem rozumieć.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 13. Data: 2013-06-18 20:27:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Ci nielubiani kibole może są ostatnimi, którzy zaryzykują swoje
    > zdrowie i życie w obronie "swoich", cokolwiek by pod tym określeniem

    Cios maczeta w plecy jako przykład odwagi prawdziwego Polaka?

    Jak byś czytał uważnie, to zauważyłbyś, ze ja postuluje raczej, zeby walili
    sie po gębach i genitaliach, ile wlezie.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 14. Data: 2013-06-18 20:34:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zgred" <z...@e...com> napisał w wiadomości

    > Wytłumacz, dlaczego ustawiane walki w WWF (wrestling) są OK, a to samo w
    > piłce nożnej - już nie?
    > Chyba tylko bezmózgie debile szmatę kopaną nazywają "sportem" ;)

    Bo czasem przy okazji w walce niestety biorą udział przypadkowe ofiary,
    które się tam znalazły. Choć koncepcja jakiejś dużej klatki, w której
    zainteresowani daja sobie po mordach po uprzednim zdeponowaniu odpowiedniej
    kwoty na pokrycie pogrzebu / leczenia wydaje mi sie conajmniej godna
    rozważenia.

  • 15. Data: 2013-06-18 21:01:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.06.2013 19:46, zgred pisze:

> [...]
    >
    > Ci nielubiani kibole może są ostatnimi, którzy zaryzykują swoje zdrowie
    > i życie w obronie "swoich", cokolwiek by pod tym określeniem rozumieć.

    To co napisałeś da się podsumować jednym słowem: brednie.

    To aspołeczni, socjopatyczni degeneraci. Nadają się najwyżej na mięso
    armatnie. Nic więcej.

  • 16. Data: 2013-06-18 21:01:43
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-18 17:24, Bożydar pisze:

> [...]
    > zrobią to koszty ich leczenia są pokrywane z tej właśnie polisy.
    > W przypadku którzy się tłuką w ustawkach, za ich leczenie płaci NFZ,

    Liczba rannych/ofiar by nie wzrosła.
    Przede wszystkim nie łamali by prawa, ani go nie ośmieszali.

    --
    rry

  • 17. Data: 2013-06-18 21:02:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.06.2013 20:34, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > zainteresowani daja sobie po mordach po uprzednim zdeponowaniu
    > odpowiedniej kwoty na pokrycie pogrzebu / leczenia wydaje mi sie

    Hmm... W sumie jakby jeszcze odebrać im leczenie w ramach NFZ i inne
    bonusy z naszych podatków, to czemu nie ;->

  • 18. Data: 2013-06-18 21:03:53
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-18 20:34, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > zainteresowani daja sobie po mordach po uprzednim zdeponowaniu
    > odpowiedniej kwoty na pokrycie pogrzebu / leczenia wydaje mi sie
    Nie o to pytałem. :) Owszem - masz rację, pojedynków nie powinno się
    zakazywać. Kwestię pogrzebu/leczenia powinna załatwiać
    rodzina/ubezpieczyciel.
    Mnie tylko zaciekawiło dlaczego reżyserowane walki WWF są akceptowane i
    cieszą się popularnością, a za reżyserowanie meczów piłki kopanej idzie
    się do pudła, choć wszyscy wiedzą, że się reżyseruje i tym, którzy za
    oglądanie tego płacą, jakoś to nie przeszkadza.
    I przy okazji zastanawiam się co to jest "sport" i gdzie ma granice.
    Dlaczego ktoś, kto lezie w Himalaje licząc się z tym, że zginie - jest
    OK, a pojedynkujący się na gołe pięści jest przestępcą nawet, jeśli
    nikomu nie wybije nawet zęba?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 19. Data: 2013-06-18 21:04:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.06.2013 16:44, Budzik pisze:

    > Czyli trzeba zmienić prawo?
    > A moze "ratownik nie zdążył"?

    Za dużo świadków ;)

  • 20. Data: 2013-06-18 21:24:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > się do pudła, choć wszyscy wiedzą, że się reżyseruje i tym, którzy za
    > oglądanie tego płacą, jakoś to nie przeszkadza.

    Bo w wypadku WWF z góry wiadomo, że będą reżyserowane, a piłka nożna
    teoretycznie nie. Koncepja karania wywodzi sie od rzekomego oszustwa na
    szkodę osób, które robią zakłady. Zresztą temat jest ciekawy. Jak się z
    kumplami umówimy, że rozegramy mecz, ale przeciwna drużyna wygra 2:1, to
    już popełniamy przestępstwo? Niby nie. To nie liga zawodowa. A jeśli dwóch
    oglądających sie założy o wynik bez naszej wiedzy?

> [...]
    > Dlaczego ktoś, kto lezie w Himalaje licząc się z tym, że zginie - jest
    > OK, a pojedynkujący się na gołe pięści jest przestępcą nawet, jeśli

    Jedyna sensowna odpowiedź, to "że tak postanowiłustawodawca".