  • 31. Data: 2004-08-27 18:23:04
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Heh tak widzialem i co z tego?
    > Nie analizuje sprawy Poznania tylko mowie jak sie powinni zachowac ludzie
    > zatrzymywani przez policie i odwrotnie.

    tak więc pytam czy Twoim zdaniem Ci dwaj chlpcy się źle zachowali?
    bo zdaniem *)"łysego" tak.

    P.

    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

    *) tego co w sejmie wystepuje

  • 32. Data: 2004-08-27 19:52:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:

    > Widzisz nie masz pojecia o czym piszesz.
    > W miescie w ktorym mieszkam jest sklep mundurowy w ktorym sie zaopatruja
    > funkcjionariusze SG, SW,Policji , Ochrona.
    > Wiem co mowie, gdyz sam sie w nim zaopatruje.

    Wiesz, koło Politechniki miałem sklep z bronią. Tylko jakoś nie chcieli
    mi jej sprzedać...

    Jeśli ten sklem mundurowy sprzedaje oficjalne mundury funkcjonariuszy
    państwowych 'pierwszemu lepszemu' z ulicy jak zwykła pasmanteria, to
    jest coś zdecydowanie nie tak.

    [ciach]

    > Ojjj Ty naprawde nie masz pojecia o czym piszesz.
    > Policjant wyda Ci polecenia a Ty masz obowiazek je wykonac.

    "Rzuć się z mostu do rzeki" też?

    > Ja odrucha takie jak mnie nauczono, to Ty nie masz pojecia jak sie zachowac.

    Serio?

    > Takie mamy spoleczeństwo.
    > Naszczescie to sie zmienia.

    Na szczęście? Kurcze, kolejny zwolennich państwa policyjnego...

    ATSD już wiem, jak można Ci złośliwy kawał zrobić - z nienacka krzyknąć
    "Policja! Na ziemię!" jak będziesz akurat przechodził koło kałuży ;-P

  • 33. Data: 2004-08-27 19:59:59
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Wiesz, koło Politechniki miałem sklep z bronią. Tylko jakoś nie chcieli
    > mi jej sprzedać...

    Nie wiem czy wiesz ale na bron trzeba miec pozwolenia na na mundur nie.

    http://www.centrum-omega.civ.pl/galeria.html

    http://www.rogatywka.pila.pl/?chapter=id03

    > "Rzuć się z mostu do rzeki" też?

    Ehhh ta rozmowa nie ma sensu....
    Piszesz bzdury.

    bogen

  • 34. Data: 2004-08-27 20:01:14
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cgnu68$d2s$4@inews.gazeta.pl...

    > tak więc pytam czy Twoim zdaniem Ci dwaj chlpcy się źle zachowali?
    > bo zdaniem *)"łysego" tak.

    Nie znam sprawy.
    Tak czy inaczej gdyby wykonywali polecenia to by zyli.

    bogen

  • 35. Data: 2004-08-27 20:02:10
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cgnu68$d2s$4@inews.gazeta.pl...

    > tak więc pytam czy Twoim zdaniem Ci dwaj chlpcy się źle zachowali?
    > bo zdaniem *)"łysego" tak.

    Nie znam sprawy/

    bogen

  • 36. Data: 2004-08-27 20:26:38
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    Nie wiem czy wiesz ale na bron trzeba miec pozwolenia na na mundur nie.

    http://www.centrum-omega.civ.pl/galeria.html

    http://www.rogatywka.pila.pl/?chapter=id03

    Czarne spodnie+ koszula+ to http://www.allegro.pl/search.php?string=polic*&categ
    ory=691&country=1

    Łączysz te elementy?

    pozdr
    bogen

  • 37. Data: 2004-08-27 20:43:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogen wrote:

    > Nie wiem czy wiesz ale na bron trzeba miec pozwolenia na na mundur nie.
    >
    > http://www.centrum-omega.civ.pl/galeria.html
    >
    > http://www.rogatywka.pila.pl/?chapter=id03

    Hmmm... Aż się popytam - bo jakiś czas temu w sklepie mundurowym był
    potrzebny jakiś 'papier' uzasadniający zapotrzebowanie...

    > Ehhh ta rozmowa nie ma sensu....
    > Piszesz bzdury.

    Nie bzdury, tylko chyba do ciebie trzeba mówić prosto i dużymi
    literkami, jak do małego dziecka.

    W sumie mi się nie chce, więc rzucę tylko kilka podpowiedzi i jak nadal
    nie zrozumiesz - twój problem.

    Oto podpowiedzi: "Każde polecenie?", "Obowiązuje pewna procedura",
    "Policja pełni funkcję służebną w stosunku do społeczeństwa - a nie
    odwrotnie".

  • 38. Data: 2004-08-27 20:56:18
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Hmmm... Aż się popytam - bo jakiś czas temu w sklepie mundurowym był
    > potrzebny jakiś 'papier' uzasadniający zapotrzebowanie...

    Nic nie jest potrzebne.
    Tak przy okazazji jak sam widzisz na allegro bardzo latwo kupic pagony, naszywki itp.
    Dodaj do tego czarne spodnie i niebieska koszule i gotowe.

    > Nie bzdury, tylko chyba do ciebie trzeba mówić prosto i dużymi
    > literkami, jak do małego dziecka.

    Ok jak do dziecka.
    Mowimy caly czas o ZATRZYMANIU.
    Czyli jak policjant krzyknie Stoj policja--- TO MASZ SIE ZATRZYMAC.
    Jak Ci wyda polecnie podnies rece w bok i powoli poloz sie twarza do ziemi to masz to
    zrobic.
    Zostaniesz pouczony o swoich prawach.
    Pozniej policjant wypelnia tzn protoków zatrzymania osoby
    http://www.przepisy.e-box.pl/druki/prot_zatrzymania_
    osoby.doc
    Przeczytaj uwaznie zwlaszcza druga strone.

> [...]
    >
    > Oto podpowiedzi: "Każde polecenie?", "Obowiązuje pewna procedura",
    > "Policja pełni funkcję służebną w stosunku do społeczeństwa - a nie

    Co nie zmiwenia faktu, ze w OKRESLONYCH przypadkach musisz wykonywac polecenia
    policjanta

    bogen

  • 39. Data: 2004-08-28 08:27:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ylko kilka podpowiedzi i jak nadal

    > Co nie zmiwenia faktu, ze w OKRESLONYCH przypadkach musisz wykonywac
    > polecenia policjanta

    chcialbym zauwazyc ze mowa byla o zatrzymaniu w srodku lasu na jakims
    zadupiu.

  • 40. Data: 2004-08-28 08:29:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie wiem czy wiesz ale na bron trzeba miec pozwolenia na na mundur nie.

> [...]

    na allegro mozesz tez kupic zielone plyty z grami