  • 11. Data: 2003-03-09 15:16:14
    Temat: Re: pogryzienie przez psa??? POMOCY!!
    Od: "liloo" <j...@r...net>

    nie jest to pies agresywny,
    a pani doznala uszczerbku na ciele chcac rozdzielic dwa psy zanim zdazylam
    dobiec......
    sytuacja jest wiec sporna...........

  • 12. Data: 2003-03-11 22:21:29
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > a sad grodzki jakie przewiduje grzywny??

    to grzywna czy odszkodowanie?
    bo sad grodzki nie zajmuje sie odszkodowaniami:-)
    oni conajwyzej wymierza ci kare (a z tego bardzo latwo sie wybronisz)
    a o odszkodowanie to ta pani sobie moze "walczyc" - ale w sadzie rejonowym w
    wydziale cywilnym:-)

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 13. Data: 2003-03-12 04:33:32
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    ania wrote:
    > to grzywna czy odszkodowanie?
    > bo sad grodzki nie zajmuje sie odszkodowaniami:-)

    na pewno? :)

    KG

  • 14. Data: 2003-03-12 18:24:18
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > na pewno? :)

    z tego co pamietam to raczej tak
    chyba ze jakis wydzial cywilny - karny nie
    nawet ostatnio slyszalm o sprawie gdzie polija wygrala w sadzie grodzkim -
    pani zaplacila grzywne a o odszkodowanie policja zglosila sie do sadu
    wydzialu cywilnego

  • 15. Data: 2003-03-16 16:34:06
    Od: "mart" <m...@o...pl>

    Użytkownik "liloo" <j...@r...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty leczenia. Po poltora tygodnia nagle stwierdzila ze to za malo, ze
    > chce dodatkowe 300zl, ale jak po 2h od takiego stwierdzenia zaczela sie
    > wypierac, ze pieniedzy nie wezmie, nic nie podpisze, bo musi wycofac
    > najpierw oskarzenie u komendanta(!?). Teraz juz nie chcemy z nia rozejmu
    bo
    > cos zaczyna krecic i zmieniac wersje wydazen tak ze czeka nas wizyta w
    > sadzie.
    > Pytanie czego moge sie spodziewac????????/
    > Na co mam byc przygotowana???????/
    > Oba psy byly bez kagancow i na smyczy ( tyle ze moj sie mi wyrwal)

    Witaj
    Mialem analogiczne wydarzenie :) Moze nawet mamy te sama kobiete, ktora
    robi na tym interesy :) Wiesz, mi nie chcialo sie z nia nawet spotykac w
    pewnym momencie, wiec zaplacilem kolegium i dalem sobie spokoj. Bylo to 2 i
    pol roku temu, zaplacilem 200,- PLN.
    Glowa do gory. Zaplac i uwazaj na przyszlosc. A pomysl Hanki z
    ubecpieczeniem, chyba jest najlepszy, gdyby znowu cos sie stalo.
    Pozdrawiam
    mart