  • 1. Data: 2003-03-09 09:27:21
    Temat: Renta rodzinna
    Od: "Rafał" <s...@i...pl>

    Witam,
    mam pytanie,otrzymuje ente rodzinna po matce.W tym roku koncze 25 lat i mam
    juz jej nie dostawac choc dalej sie ucze.Od kilku osob slyszalem jedak ze
    renta rodzinna przysluguje do 26 roku zycie czy to prawda??

  • 2. Data: 2003-03-11 14:21:44
    Temat: Odp: Renta rodzinna
    Od: "Ola" <k...@w...pl>

    Renta z całą pewnością przysługuje do 26 rż, zwłaszcza jesli się uczysz.
    Możliwe, że będziesz musiał wykłucić sie w ZUSie ale fakty są jasne : do 26
    roku życia.

    Użytkownik Rafał <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4f13k$7ub$...@p...wcss.wroc.pl...