  • 1. Data: 2005-04-28 18:59:46
    Temat: podwyżka abonametu ISDN TPSy
    Od: "GGO" <g...@p...pl>

    Witam.
    Mam podpisaną umowę na czas określony od 12/05/2003 do 11/05/2006 na ISDN,
    instalacja w promocji za 1zł + VAT. Jest w niej klauzula, że "...
    niedotrzymanie warunków umowy...opłata specjalna w wys. 599 + VAT".

    Od kwietnia TPSA podniosła abonament z 35 do 49 + VAT. Ja oczywiście nie
    zgadzam się na taką podwyżkę, ale nie bardzo wiem, jak się od tego
    skutecznie odwołać. Wygląda na to, że jak zechcą, to mogą sobie zażyczyć ile
    chcą za abonament. Najchętniej zrezygnowałbym całkiem z tego numeru, bo go
    już nie potrzebuję, ale pozostaje ta nieszczęsna klauzula.

    Poradźcie, jak się mogę odwołać od podwyżki.
    A może przy okazji podwyżki mogę zerwać umowę bez "opłaty specjalnej"?

    Pozdr.
    GGO