  • 1. Data: 2006-07-09 15:58:55
    Temat: podręcznik prawa pracy
    Od: sasanka <sasanka82@NIE_CHCE_SPAMU_gmail.com>

    Witam,
    czy ktos moglby mi polecic jakis dobry podręcznik prawa pracy? Jestem
    psychologiem i postanowilam podszkolic sie na wlasna reke z tego tematu,
    ale zupelnie nie wiem, do jakiej pozycji siegnac...

    --
    Pozdrawiam,
    sasanka

    sasanka82 (na) gmail (kropka) com

  • 2. Data: 2006-07-09 16:02:10
    Temat: Re: podręcznik prawa pracy
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@r...krakow.pl>

    http://www.prawoiekonomia.pl/2131.html

  • 3. Data: 2006-07-09 21:18:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    sasanka napisał(a) :

> [...]
    > psychologiem i postanowilam podszkolic sie na wlasna reke z tego tematu,
    > ale zupelnie nie wiem, do jakiej pozycji siegnac...

    Kodeks Pracy z komentarzami. Co rusz są nowe wersje. Dla laika na
    pewno będzie wciągającą lekturą.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.