  • Data: 2004-03-05 09:26:14
    Temat: podatek od listonosza
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ciekawa sprawa
    oboje rodzice dostają rentę
    1. ojciec jakimś sposobem uważa za dyshonor nie dać listonoszowi końcówki 2
    lub 5zł
    2. mama nie chce mu dawać, ale jak sama odbiera pieniądze zawsze mu też
    daje, choć często stara się mną wyręczać i się chowa przed listonoszem po
    kątach lub poprostu wychodzi

    NIE ROZUMIEM O CO TU CHODZI

    jak pytam mamę czemu ma mu dawać jakieś pieniądze (bo przecież on zarabia i
    za to, że roznosi listy i pieniądze ma swoją pensję) to nic nie mówi
    jak mówię że zgłoszę sprawę na poczcie, nie chce

    kompletnie nie rozumiem tej całej sytuacji z "podatkiem odlistonosza"
    która mnie bardzo denerwuje, intryguje, zastanawia, ...

    czy mam to zgłosić gdzieś na poczcie?
    czy pogadać z tym listonoszem?

    --
    www.zsoft.prv.pl - pretendent strony grupowej pl.comp.nowe-programy
    obsluga zewn. skryptow (*.js) pisanych przez wiele osob (kto chetny?)