  • 1. Data: 2006-05-23 16:56:45
    Temat: podatek do wynajecia mieszkania
    Od: "MiM" <m...@w...pl>

    chciałbym wynająć odpłatnie mieszkanie jaki jest naliczany podatek od tego
    typu przychodu?

    czy nalezy sie z niego rozliczac co miesiąc czy mozna raz do roku?

  • 2. Data: 2006-05-23 17:00:51
    Temat: Re: podatek do wynajecia mieszkania
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    MiM napisał(a):
    > chciałbym wynająć odpłatnie mieszkanie jaki jest naliczany podatek od tego
    > typu przychodu?
    > czy nalezy sie z niego rozliczac co miesiąc czy mozna raz do roku?
    Co miesiac.
    Wiecej szczegolow - pl.soc.prawo.podatki
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-05-23 19:20:23
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-23, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > Co miesiac.

    Raz w roku. Raz na kwartał. Raz na dwa miesiące. itd.

    > Wiecej szczegolow - pl.soc.prawo.podatki

    I w googlach.

    Renata

  • 4. Data: 2006-05-28 19:09:42
    Od: robercik<z...@o...pl>

    Nie bądź głupi, co będziesz od tego płacił podatek. Niech prawnik sformułuje
    umowe "" użyczenia mieszkania" a nie " wynajęcia" i looz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-06-12 12:38:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 May 2006, robercik wrote:

    > Nie bądź głupi, co będziesz od tego płacił podatek. Niech prawnik sformułuje
    > umowe "" użyczenia mieszkania" a nie " wynajęcia" i looz.

    Wiesz, widziałem że odsyłają tu na .podatki - to ja też odeślę.
    Ostatnio ze dwa wątki zahaczające o to że "użyczenie" jest
    opodatkowane PODWÓJNIE były.

    pozdrowienia, Gotfryd