    From: "PiTeRo" <W...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podanie do komornika
    Date: Sun, 8 May 2005 16:12:05 +0200

    Witam. Mam prosbe: dostalem wyrok w sprawie, w ktorej bylem pokrzywdzonym.
    Przestepcow bylo 3 - ech. Jeden siedzi, a dwoch pozostalych nie wiem. Mam
    tez naniesiona klauzule wykkonalnosci na wyrok. Chce oddac sprawe do
    komornika, aby probowac odzyskac kase, ktora stracilem. Jak powinienem
    sformułowac podanie do komornika (wlasicwego do miejsca zamieszkania
    pierwszego z listy przestepcow), ktore wysle razem z wyrokiem?
    Dziekuje za pomoc.

    --
    Pitero