    From: "kukikoko" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: po co jest PIT?
    Date: Mon, 29 Mar 2010 10:31:10 +0200

    Dzień dobry,
    Bardzo zastanawia mnie po co jest PIT?
    A żeby być bardziej ścisłym PIT-37, który ja wypełniam.
    Czyli jestem brudnym szczurem, robotnikiem najemnym,
    szarą urzędniczą wszą. Jeden etat.
    Po co ja mam im to wysyłać? Przecież oni powinni
    to wszystko wiedzieć, mieć w komputerze, a ja powinienem
    mieć najszczersze prawo mieć PIT ów w dupie.
    Na co liczą? Że sam się dodatkowo opodatkuję za
    nielegalną sprzedaż bimbru i rzodkiewek z ogródka?
    Serio, najszczerzej pytam - po co ktoś, kto pracuje
    sobie grzecznie na etacie jednym ma coś takiego wypełniać?
    I nie chodzi mi o ustawę numer pierdyliard osiem tylko
    o rzeczowe wyjaśnienie. Może jest w tym sens - ale jaki
    - zaprawdę powiadam wam - nie wiem.