  • Data: 2010-03-29 09:20:14
    Temat: Re: po co jest PIT?
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W minimalnej wersji - o odliczenia od podatku/dochodu i wspólne
    >rozliczenie.

    Ale ja nie chce od nich niczego. zero odliczeń.
    Po co ja mam to wysyłać?
    Jest pewne grono osób, podejrzewam, że dość liczne,
    którzy sobie skrupulatnie zbierają rachunki za dojazdy
    do pracy, renowacje kibla, nianię, przedszkola, bebkiko,
    zakup laptopa itp. itd. i chwała im za to.
    W ich przypadku najprzeidealniej rozumiem ideę PITu.
    Wyrwać z gęby urzędowi należną im kasę. I słusznie.
    Natomiast ja nie chcę niczego. Po co ja mam to wysyłać?