eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoplyta gl. laptopa moja czy producenta?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2010-09-10 22:16:20
    Temat: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Tak sie zastanawiam , strzelila mi w Vaio plyta glowna, autoryzowany serwis
    kupa pieniadzy (1300 netto), i teraz w dokumencie przyjecia jest zaznaczone
    ze uszkodzony element nie podlega zwrotowi bo jest wlasnoscia producenta
    (sony), i zastanawiam sie, zaplacilem kilka ladnych tysiecy za laptopa a
    jesli cos sie w nim zepsuje to nie dosc ze kupa kasy za nowy element ale
    uszkodzony zabieraja bo nie moj? Mimo tego ze wydalem kilka tysiecy za
    calosc? Czy taka zagrywka jest zgodna z prawem czy przydalo by se gdzies to
    zglosic?
    Pozdrawiam

    --

    j...@p...pl
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333


  • 2. Data: 2010-09-10 22:48:40
    Temat: Re: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/10/2010 5:16 PM, Jacek23 wrote:
    > Tak sie zastanawiam , strzelila mi w Vaio plyta glowna, autoryzowany
    > serwis kupa pieniadzy (1300 netto), i teraz w dokumencie przyjecia jest
    > zaznaczone ze uszkodzony element nie podlega zwrotowi bo jest wlasnoscia
    > producenta (sony), i zastanawiam sie, zaplacilem kilka ladnych tysiecy
    > za laptopa a jesli cos sie w nim zepsuje to nie dosc ze kupa kasy za
    > nowy element ale uszkodzony zabieraja bo nie moj? Mimo tego ze wydalem
    > kilka tysiecy za calosc? Czy taka zagrywka jest zgodna z prawem czy
    > przydalo by se gdzies to zglosic?
    > Pozdrawiam
    >
    A nie jest tak, ze ten zapis dotyczy naprawy gwarancyjniej, gdzie
    dostajesz nowy, ale stary zatrzymują?


  • 3. Data: 2010-09-10 23:00:21
    Temat: Re: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>


    > A nie jest tak, ze ten zapis dotyczy naprawy gwarancyjniej, gdzie
    > dostajesz nowy, ale stary zatrzymują?
    >
    Nie, jest dokladnie zaznaczone ze gwarancyjnych i pogwarancyjnych napraw,
    ale to nie zmienia faktu, ze za calego laptopa juz raz zaplacilem, z tego by
    wynikalo ze jak cos sie zepsuje a nie chce go naprawiac to musze oddac
    uszkodzony element producentowi bo nie moj.
    pozdro

    --

    j...@p...pl
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333


  • 4. Data: 2010-09-11 10:57:37
    Temat: Re: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    W dniu 2010-09-11 01:00, Jacek23 pisze:
    >
    >> A nie jest tak, ze ten zapis dotyczy naprawy gwarancyjniej, gdzie
    >> dostajesz nowy, ale stary zatrzymują?
    >>
    > Nie, jest dokladnie zaznaczone ze gwarancyjnych i pogwarancyjnych
    > napraw, ale to nie zmienia faktu, ze za calego laptopa juz raz
    > zaplacilem, z tego by wynikalo ze jak cos sie zepsuje a nie chce go
    > naprawiac to musze oddac uszkodzony element producentowi bo nie moj.

    Takie są warunki gwarancji, nie musisz ich akceptować [i nie korzystać
    z gwarancji]. W warunkach gwarancji może być cokolwiek napisane.

    --
    Filip.


  • 5. Data: 2010-09-11 14:48:21
    Temat: Re: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-09-11 01:00, Jacek23 wrote:
    >
    >> A nie jest tak, ze ten zapis dotyczy naprawy gwarancyjniej, gdzie
    >> dostajesz nowy, ale stary zatrzymują?
    >>
    > Nie, jest dokladnie zaznaczone ze gwarancyjnych i pogwarancyjnych
    > napraw, ale to nie zmienia faktu, ze za calego laptopa juz raz
    > zaplacilem, z tego by wynikalo ze jak cos sie zepsuje a nie chce go
    > naprawiac to musze oddac uszkodzony element producentowi bo nie moj.

    ale w gwarancji masz WYMIANE uszkodzonych podzespolow. Nie licz na to ze
    w nagrode za zepsucie jednej plyty (nie wiadomo nawt w jakim stopniu)
    gwarant da ci druga. Co innego w sytuacji, kiedy to po gwarancji
    kupujesz sobie nowa plyte i jeszcze placisz za "przekladke".

    BTW - taka uszkodzona plyta moze wiele powiedziec producentowi, jezeli
    ten przeanalizuje uszkodzenie. Moze tez po naprawie trafic spowrotem na
    rynek...

    Pozdro

    Maseł


  • 6. Data: 2010-09-11 16:53:50
    Temat: Re: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Przypominam Wam ze w reg. tego serwisu nie oddawanie uszkodzonego elementu
    dotyczy napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.
    Pozdro

    --

    j...@p...pl
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333


  • 7. Data: 2010-09-11 17:18:03
    Temat: Re: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-11 18:53, Jacek23 pisze:
    > Przypominam Wam ze w reg. tego serwisu nie oddawanie uszkodzonego
    > elementu dotyczy napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.
    > Pozdro
    >

    Mozesz oddac sprawe do sadu jak masz zaduzo kasiory i nerwow. Pewnie
    wygrasz i nic pozatym.



  • 8. Data: 2010-09-13 11:36:59
    Temat: Re: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>


    Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:4c8aae3f$1@news.home.net.pl...
    > Tak sie zastanawiam , strzelila mi w Vaio plyta glowna, autoryzowany serwis
    > kupa pieniadzy (1300 netto), i teraz w dokumencie przyjecia jest zaznaczone
    > ze uszkodzony element nie podlega zwrotowi bo jest wlasnoscia producenta

    A juz ci tlumacze - czesto nie chce sie komus diagnozowac usterki tylko od razu mówi
    ze to plyta za 1300 i ma z banki (chociaz siadla bateryjka od BIOS'a). Problem
    pojawia sie kiedy klient da ten uszkodzony element komus innemu do "zabawy" i ten
    ktos peknie ze smiechu jak go pieknie zalatwili. Dlatego te nieuczciwe serwisy
    zabezpieczaja sie w ten sposób - omijac bardzo szerokim lukiem.


    Konrad


  • 9. Data: 2010-09-13 13:36:56
    Temat: Re: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jacek23 wrote:

    > Tak sie zastanawiam , strzelila mi w Vaio plyta glowna, autoryzowany
    > serwis kupa pieniadzy (1300 netto), i teraz w dokumencie przyjecia
    > jest zaznaczone ze uszkodzony element nie podlega zwrotowi bo jest
    > wlasnoscia producenta (sony), i zastanawiam sie, zaplacilem kilka
    > ladnych tysiecy za laptopa a jesli cos sie w nim zepsuje to nie dosc
    > ze kupa kasy za nowy element ale uszkodzony zabieraja bo nie moj?
    > Mimo tego ze wydalem kilka tysiecy za calosc? Czy taka zagrywka jest
    > zgodna z prawem czy przydalo by se gdzies to zglosic? Pozdrawiam

    Zgodna, czemu nie? Znaczy plyta jest oczywiscie TWOJA wlasnoscia, a nie
    producenta (smiechu warte).
    Ale jak najbardziej moga przedstawic cennik uwzgledniajacy przejecie
    starej plyty.
    Nie musisz u nich naprawiac.

    Rózne moga byc umowy. Jeden powie - wstawimy nowa plyte glówna, stara
    zabieramy, chcemy za te usluge 1300 netto.
    Drugi powie - starej plyty nie chce, wstawie nowa, cena uslugi - 1800
    pln.

    Tak jest np. w przypadku wymiany alternatora w samochodzie. 95%
    serwisów podaje cene z zastrzezeniem "przy zwrocie starego alternatora".

    --
    Pozdro
    Massai

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1