  • Data: 2004-05-18 21:32:16
    Temat: platnosc za allegro
    Od: "Pejti" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, dzis dostalem wezwanie do zaplaty od firmy Intrum, ktora reguluje
    platnosci allegro w razie nie wywiazania sie z nich. Otoz poprzednio
    dostalem wezwanie listem zwyklym, na ktory nie zareagowalem. Teraz musze
    zaplacic 5zl odsetek. Jesli poprzednie upomnienie bylo wyslane listem
    zwyklym praktycznie nie maja dowodu ze dostalem je. Czy w zwiazku z tym moge
    klucic sie o anulowanie tych odsetek ( rachunek za allegro moge juz zaplacic
    :P ).
    pozdrawiam i prosze o odpowiedz

    btw. Czy moga mi udowodnic ze to ja zakladalem te konto na allegro ? Nie
    skladalem zadnego podpisu a bylo to jeszcze dawno temu i wtedy nie wysylali
    nawet zadnego listu potwierdzajacego do domu. Co o tym sadzicie ? Pomijam
    juz kwiestie ze chce sie wymigac od zaplaty :P