eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku. › [pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku.
    From: AB <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku.
    Date: Wed, 27 Jun 2007 13:26:11 +0200

    Mam sprawę karną. Jestem niewinny, gram o uniewinnienie, co implikuje
    wszystko. Zależy mi na jak najszybszym wyroku (rzecz jasna najlepiej
    korzystnym dla mnie), by się nim cieszyć lub jak najszybciej wnieść
    apelację.

    Był wyznaczony termin posiedzenia jawnego, raczej ostatni, bo nie ma już
    nic o co wnosiły strony. Mam pełnomocnika, ale... chyba nie do końca
    możemy się porozumieć. :| Spodziewałem się zamknięcia sprawy i może
    nawet wyroku. Niestety w ostatniej chwili okazało się, że nie mogę
    dotrzeć, za to pełnomocnik bez konsultacji ze mną wniósł o odroczenie
    rozprawy, co zostało uczynione. :|

    Czy mogę niejako wycofać wniosek o odroczenie?
    Czy mogę złożyć wniosek o zamknięcie przewodu i wydanie wyroku na
    posiedzeniu niejawnym _bez czekania na kolejny termin_? Oczywiście
    jednocześnie rezygnuję z dalszych czynności dowodowych i imho wszystkie
    dowody przemawiają na moją korzyść.

    thx
    --
    pzdr