eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku. › Re: [pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku.
  • Data: 2007-06-28 12:56:41
    Temat: Re: [pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AB pisze:

    > Nie stosuj tanich wybiegów, bo to co napisałeś było pyszałkowate i było
    > zniewagą.

    Wiesz co to zniewaga? Nie utożsamiasz przypadkiem zniewagi z
    lekceważeniem? Nie mam zamiaru nikogo znieważać, a już najmniej osoby
    którą nie znam.

    Bardziej na zniewagę wygląda mi nazwanie kogoś "pyszałkiem". Ale twoje
    zdanie się dla mnie wcale nie liczy, więc się "wypisz", co ci tam to
    głowy przychodzi.

    No i pisze co chcę, czyli korzystam z wolności słowa.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/