  • 11. Data: 2008-01-27 11:26:26
    Temat: Re: pismo z zadaniem usuniecia danych osobowych
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 23:21:03 +0100, miranka napisał(a):

    > "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote in message

    > Wiesz, co? Ja sie takich naciagaczy pozbylam w prostszy sposób. Na któres
    > kolejne pisemko, ze wygralam majatek, tylko jeszcze musze cos tam u nich
    > zamówic, i wtedy ten majatek juz na 100% bedzie mój - zamówilam to cos i
    > dopisalam, zeby naleznosc potracili z tej mojej wygranej. NIGDY wiecej nie
    > dostalam od nich zadnego pisemka w jakiejkolwiek sprawie.
    > Proste jak drut:))
    > Anka

    i skuteczne...
    ja zrobiłem to samo

    następnym razem jednak przysłali mi, więc zamówiłem to COŚ za zero złotych,
    resztę historii opisywałem tu na grupie

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 12. Data: 2008-01-27 12:45:50
    Od: prudek grudek <b...@o...pl>

    Cyb napisał(a):

    > dzieki.
    >
    > a jak sformulwoac zakaz dalszego przertwarzania i udostepnianai innym?
    > chodzi mi o to, zeby ew. w sadzie nie mogli sie wykrecic, ze
    > zostawilem w pismie jakas luke...
    >
    > pozdarwiam,
    > Cyb
    prosze szanownego pana ja to zrobbiłem tak
    zamówiłem cos tam kasete czy płyte z bachem za 80 złotych , która
    nastepnie wyrzuciłem
    firma sie domagała zapłaty przysyłając jakieś brednie , pisma te
    wyrzucałem , i kazdorazowo dzwoniłem do biura rigest digest po
    wysłuchaniu wiadomości o tym że rozmowy sa nagrywane oswiadczałem ze
    moga mnie pocałowac w dupe.
    monity przestały przychodzić i spam również

  • 13. Data: 2008-01-27 14:54:44
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    w znanym mi wypadku wystarczył tylko jeden telefon do wydawnictwa