  • 51. Data: 2003-12-17 22:18:11
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Flashi" napisał

    > Jak myslisz ile osob przestraszonych "nalotami" policji kupilo "jedyny
    > prawdziwy potrzebny system" ?
    > A ile z tych osob przeszlo na linuxa ?
    > Oczywiscie jesli byli to wyedukowani informatycznie uzytkownicy komputera
    > przeskoczyli na linuxa powiedzmy na troche, a pozniej na dluzej jak juz
    sie
    > moze przyzwyczaja ...
    > Ale cala masa ludzi poleciala do sklepu zeby kupic produkt MS ...
    > W hurtowniach oprogramowania trudno ostatnio o WinXP czy ME ... o czyms to
    > swiadczy :)

    A najciekawsze, ze malo kto zauwazyl, ze od jakiegos czasu w kioskach lezy
    najnowsza wersja Windows 2003 Server za.. 16zl:) Legalny az do bolu:)) Tyle,
    ze dziala przez pol roku.

  • 52. Data: 2003-12-17 22:20:51
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Flashi" napisał

    > Myslisz ze panowie z BSA dzialaja w imieniu programow LINUX ktore z zasady
    > sa darmowe i ich prawa autorskie nie maja wymiernego przeliczenia na kase
    ?
    > A moze dzialaja w imieniu freewarowych programow pod windowsa ?
    > Oni dzialaja tylko i wylacznie w imieniu autorow ktorzy biora kase za
    > programy :) a za jakie programy glownie sie placi ? glownie za programy
    pod
    > windowsa maca czy inne platne systemy... pod linuxa nie ma az tak wiele
    > programow platnych ...

    Latwo zgadnac, w czyim imieniu dzialaja. Wystarczy sobie przypomniec, kto
    nas nawiedzil kilka tygodni temu. A byl to przeciez sam Bill Gates.
    Przyjechal i zmienil policje w bande naganiaczy. Bo jak inaczej zrozumiec
    fakt, ze policjanci, ktorzy nigdy nie maja ani pieniedzy, ani ochoty do
    lapania przestepcow, nagle dostali takiego szfunga? Ciekawe, czy zlodziei
    samochodow tez beda tak ambitnie lapac?

  • 53. Data: 2003-12-17 22:21:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    flashi@_usun_to_pf.pl news:brqj9v$7e3$1@korweta.task.gda.pl

    > Oczywiscie jesli byli to wyedukowani informatycznie uzytkownicy
    > komputera to przeskoczyli na linuxa powiedzmy na troche, a pozniej na
    > dluzej jak juz sie

    Hmm nie zupelnie. Jezeli byli ludzie NIE-doinformowni, to sie bali przejsc
    na linuxa. Ja sam szczerze mowiac bardzo niedawno sam nie znalem linuxa.

    Przejscie na ten OS bylo tak bezbolesne i naturalne ze az sie nadziwic nie
    moge :)

    Naprawe, pobierz sobie na przyklad Linux EduCD (taka edycja Knopixa,
    startuje z CD), nic nie instalujesz tylko odpalasz komputer z wlozonym CD
    i... masz dzialajacego linuxa :O zabiera 0 mb na dysku ;)

    a jak juz zobaczysz ze system jest prosty, wygodny, wydajny itd itd, to
    instalujesz normalnego linuxa na partycji lub osobnym dysku :) i bardzo
    mozliwe ze poprewnym czasie windows bedziesz wlanczal tylko i wylacznie do
    gier (niektorych), bo zobaczysz ze linux pracuje lepiej w typowych
    zastosowaniach biurowych (a na pewno nie gorzej :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 54. Data: 2003-12-17 22:22:08
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Samotnik" napisał w wiadomości

    > To miło, ale nie pisz już takich bredni, jak wyżej, bo ma się ochotę
    włożyć
    > sobie palec do oka i podłubać w mózgu, kiedy to się czyta.

    Niezly pomysl. Tym bardziej, ze juz od dawna polscy politycy zastanawiaja
    sie, jak opodatkowac darmowe oprogramowanie. W tym Linuxa. Sprawa znana nie
    od dzis.

  • 55. Data: 2003-12-17 22:23:33
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > gier (niektorych), bo zobaczysz ze linux pracuje lepiej w typowych
    > zastosowaniach biurowych (a na pewno nie gorzej :)

    Zachwalacie :) zachwalacie :)
    a ja niegram wiec niby linux lepszy dla mnie :) ale od 4 lat nie moge sie
    zmusic :)

  • 56. Data: 2003-12-17 22:24:26
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Artur" napisał w wiadomości

    > Mylisz sie. Otoz czasami sie tez pisze, a powiem wiecej - z reguly sie
    > je pisze.

    Jeszcze raz powtorze... JA pisalem o sterownikach przemyslowych. A nie o
    driverach do urzadzen podlaczanych do peceta. A chyba wiem, o co mi
    chodzilo, prawda? Tym bardziej, ze od lat mam z nimi do czynienia w pracy.
    Konkretnie ze sterownikami (A raczej calymi systemami) firmy PROMOS i SAIA.

  • 57. Data: 2003-12-17 22:33:26
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    > no coz :) nie musial :)

    No.. A z drugiej strony nie kazdy musial miec do czynienia ze sterownikami
    (przemyslowymi:)) Nie kazdy musi wiedziec, ze w ogole takie cos istnieje :))

    Tu jest kilka informacji o sterownikach firmy SAIA:

    http://www.sabur.com.pl/

    I tu:

    http://www.saia-burgess.com/2302/2303/2310/2316/2413
    /2455/2456.asp

    Nawet sa zdjecia sterownikow, z ktorymi mam na codzien do czynienia.
    I wlasnie do nich potrzebne jest oprogramowanie. A do niego potrzebny jest
    Windows. Zaden Linux nie przejdzie.

  • 58. Data: 2003-12-17 22:34:13
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" napisał w wiadomości

    > Sa pod linuxa? Tym lelpiej :)

    Nie wiedziales?:)

  • 59. Data: 2003-12-17 22:43:41
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    flashi@_usun_to_pf.pl news:brql13$j1e$1@korweta.task.gda.pl

    > ale od 4 lat nie moge sie zmusic :)

    Nooo widzisz, to wszystko tlumaczy.
    Zdziwil bys sie jak dzisiejsze linux sa wygodne / przyjemne.

    Glupio mowic, ale ja tez ja tez sie hmm "balem" sam przejsc na nowy system
    (ile to bedzie problemu z partycja osobna, a czy wszystko wypali, czy
    proramy tam bede mial itd itd).

    Polecam - wypal sobie EduCD Linuxa (1 plytka), restartujesz komputer z CD
    wlozonym (w bios oczywiscie dajesz botowanie z CD), czekasz ok 30 sekund...
    i juz masz w pelni sprawny system :) Pierwsze wrazenie - to pokazuje sie
    pulpit/gui jak z windows, ale znacznie lepsze (moim zdaniem) plus w mejscu
    START - odrazu dziesiatki zaawaznsowanych aplikacji gotowych do uzycia (i
    wszystko legalnie... pomijajac kontrole BSA - przedewszystkim nie kradniesz
    nawet posrednio).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 60. Data: 2003-12-17 22:45:26
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    ajgor@bez_spamu.go2.pl news:brqllv$4ph$1@absinth.dialog.net.pl

    > Nie wiedziales?:)

    A czy wygladam na jakies guru? Z 3d narazie znam tylko povraya (malutki,
    darmowy, pod i win i linux, a fajnie renderuje - nawet lepiej niz
    defaultowy rendere maxa 4 a moze i 5)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )