  • 1. Data: 2003-07-26 07:25:03
    Temat: pilne! - zaskarzenie uchwaly wspolnikow
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    Drodzy grupowicze,
    dzisiaj mija mi termin ( 1 miesiac) na zlozenie wniosku o niewaznosc uchwal
    ze zgromadzenia wspolnikow ( rocznego ), przyjeto wiekszoscia glosow bilans
    i dano absolutorium zarzadowi choc wiem ( nie mam dowodow - odmowiono mi
    wgladu w ksiegi ) ze zarzad naduzywal kompetencji i wykazal sie
    niegospodarnoscia. czy ktos zna link do stron z wzorcami? jak uzasadnic, jak
    sformuowac wniosek do sadu? .. wszyscy prawnicy ktorych znam wyjechali juz
    za miasto .... ;-) .... co mi daje takie zaskarzenie? ... dodam, ze jestem w
    stanie "wojny" z zarzadem ...
    z gory dziekuje za pomoc

    wojteG

  • 2. Data: 2003-07-26 09:04:13
    Temat: Re: pilne! - zaskarzenie uchwaly wspolnikow
    Od: mg101<m...@g...pl>

    W przypadku pozytywnego dla Ciebie wyroku zaskarżone uchwały tracą
    moc. Wątpię aby udało Ci się to bez dowodów. ważna jest też umowa
    spólki w jaki sposób przewidziano rozwiązywanie tego typu spraw.
    napis zcoś więcej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-07-26 09:05:22
    Od: mg101<m...@g...pl>

    I jeszcze jedno - najważniejsze co to jest za spólka ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-07-26 11:09:36
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    > I jeszcze jedno - najważniejsze co to jest za spólka ?

    jest to spólka z oo
    dotyczy to zatwierdzenie sprawozdania, absolutorium i sposobu pokrycia
    strat, umowa społki nie wypowiada sie "dodatkowo" na ten temat, spolka nie
    wyraza zgody na wglad w ksiegi ( jest w trakcie w sadzie) jedynymi dowodami
    sa moje przypuszczenia i niepotwierdzone wydruki wskazujace na to , ze
    zarzad zawieral umowy z rodzinami w celu "wyprowadzenia" kasy ...
    dzieki za odzew ... wlasnie przygotowuje pozew i mam problemy ze
    sformuowaniami ... :-)

  • 5. Data: 2003-07-26 12:52:11
    Od: mirek<m...@g...pl>

> [...]
    > sformuowaniami ... :-)
    > Zastanów się czy warto. Spólka Z o.o. jest spólką kapitałową i o jej
    losach w tym decyzjach np. dla zarządu decyduje kapitał. Chyba ,żę na
    100% udowodnisz przekręt. Wtedy zawsze możesz złożyć doniesienie
    o popełnieniu przestępstawa do prokuratury. Życze powodzenia ja
    walcze również z zarządem ale w spólce cywilnej

    -> http://usenet.pomocprawna.info