  • 1. Data: 2005-11-21 14:37:59
    Temat: pilne!! 2 sprawy mam:zaliczka w umowie i prawa autorskie ??
    Od: "katri" <k...@w...pl>

    Witam

    mam problem, prowadzę od 2 tyg działalnośc gosp. z bratem
    robimy strony www, sklepy internetowe itp
    mamy klienta, któremu będziemy robić sklep internetowy
    przygotowywujemy umowę właśnie i on już zapowiedział, że
    chce odkupić prawa do sklepu internetowego
    w umowie mamy spisane, że prawa nabywa zlecający
    co jeszcze zrobić ?
    jak mu potem wystawić na to fakturę ?
    1 faktura za usługę stworzenia sklepu a drugą osobną chce za prawa autorskie
    tylko że nie wiemy jak to się powinno rozliczyć, jaki podatek na prawa
    autorskie?
    kompletnie jesteśmy zieloni w tej sprawie

    no i druga sprawa co zrobić jeśli umawiamy się ze zlecającym na zapłatę
    w formie 2 zaliczek, 1 zapłacona ma być w dniu podpisania umowy
    a 2 po zakończeniu wykonania usługi
    jak to w umowie napisać ? i jak fakturę wystawić ?
    czy może być 1 faktura po zakończeniu usługi ?

    dzięki za wszelkie info
    pozdr
    Katri