  • 1. Data: 2005-11-21 13:34:54
    Temat: Tymczasowy dowód rejestracyjny
    Od: "Uzi" <U...@p...fm>

    Witam!
    Miesiąc temu mój ojciec zarejestrował samochód, odebrał dowód tymczasowy i
    po miesiącu miał się zgłosić po odbiór stałego dowodu rejestracyjnego.
    Obecnie samochodem jeździ mój brat i na czas nie dosłał dowodu tymczasowego,
    żeby go wymienić (obecnie mieszka na drugim końcu Polski). W związku z tym
    mam dwa pytania: po pierwsze jakie sankcje grożą mojemu ojcu, za to, że nie
    wymienił na czas dowodu tymczasowego na stały. I po drugie - co zrobią
    mojemu bratu policjanci, jak złapią go z nieważnym dowodem rejestracyjnym.

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2005-11-21 14:06:31
    Temat: Re: Tymczasowy dowód rejestracyjny
    Od: Grzegorz Prędki <n...@s...com>

    > W związku z tym
    > mam dwa pytania: po pierwsze jakie sankcje grożą mojemu ojcu, za to, że nie
    > wymienił na czas dowodu tymczasowego na stały.

    Zadne.

    >I po drugie - co zrobią
    > mojemu bratu policjanci, jak złapią go z nieważnym dowodem rejestracyjnym.

    Teoretycznie moga uniemozliwic dalsza jazde. Praktycznie roznie bywa -
    znajomemu kazali jechac i jak najszybciej wymienic.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-11-21 23:56:40
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > wymienił na czas dowodu tymczasowego na stały. I po drugie - co zrobią
    > mojemu bratu policjanci, jak złapią go z nieważnym dowodem rejestracyjnym.

    Myślisz że policjanci nie mają nic innego do roboty tylko Twojego brata łapać.
    Jak będzie jeżdził jak człowiek to i 30 lat może jeżdzić bez kontroli. Niedawno
    w TV pokazywali idiotę. Zatrzymali go do kontroli. Mial opony bez bieżnika,
    nieważny przegląd, opał w baku. A zatrzymali go tylko dlatego że przekroczył
    prędkość o 25km. Prawda że idiota. Tomek