  • Data: 2004-06-21 12:37:43
    Temat: pilna sprawa (pomocy bo niewiem co robić)
    Od: "aphex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na początku 2003 roku zgubiłem dowód.
    W kwietniu 2004 przyszła do mnie policja na przeszukanie, nic nie znaleźli.
    Przesłuchali mnie.
    Powiedziałem że zgubiłem i nic niemam z tym wspólnego...
    Ktoś prawdopodobnie jakoś wykorzystał mój dowód osobisty do własnych
    nielegalnych interesów, rozprowadzając nielegalne środki na poronienie.
    Dzisiaj przyszło do mnie wezwanie do sądu w Zielonej Górze w roli świadka
    i zgłupiałem.
    Niewiem teraz do kogo się zgłosić w sprawie wyjaśnienia ??

    sam już się pogubiłem o co tu chodzi.
    bo niemam zamiaru jechać do Zielonej Góry, mieszkam w Warszawie.

    --
    AFX: gg:2048838; a...@t...pl; www.aphextwin.end.pl
    Soltek Frn2-L; athlon 2500+ barton; geforce 3ti200;