  • Data: 2004-06-21 19:37:44
    Temat: Re: pilna sprawa (pomocy bo niewiem co robić)
    Od: "aphex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no to mam pojechać tam niewiadomo po co ?
    może po to by mnie osądzili bo niema kogo ?
    jestem świadkiem, ale kurwa świadkiem czego ?
    tego że zgubiłem dowód i ktoś go wykorzystał do swoich interesów.
    Jutro zadzwonie tam ale napewno tam niepojade, bo mam egzaminy i niemam
    kasy, nażre się tabletek i bede chory z resztą już łyknełem 4 hydroxyzyny i
    pół alprazolamu
    a zwolnienie lekarskie leży w kuchni.
    Pozatym jestem zaburzony psychicznie, od 7 lat lecze się na kilka zaburzeń
    psychicznych (to akurat prawda).

    Lubie policję ale to niemoże być w nieskonczonosc.
    Jeszcze bedzie jak w filmie "Symetria" coś się jakoś tak złozy i popierdoli,
    dostane 3 lata i się powieszę w celi.

    ps. W końcu marzyłem niedawno o śmierci.
    Jak tu się spokojnie uczyć jak niewiadomo co będzie jutro...