  • Data: 2006-03-14 10:48:47
    Temat: pełnomocnictwo notarialnie poświadczone?
    Od: "Grzesiek D." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Chciałbym poradzić się Grupowiczów w takiej sprawie:
    Kupiłem auto, które miało 2 właścicieli, jeden z nich miał
    pełnomocnictwo drugiego do sprzedaży samochodu (napisane odręcznie z
    podpisem oczywiście). Teraz w urzędzie komunikacji "miły" pan z okienka
    w celu zarejestrowania auta żąda ode mnie tego pełnomocnictwa
    notarialnie poświadczonego - o co chodzi? Nie podał mi podstawy prawnej
    z której to wynika, bo, hmm nie miał czasu! Pełnomocnictwo do
    przeniesienia ruchomości {auto warte 2000zł) musi być notarialnie
    poświadczone?

    Dziękuję serdecznie za każdą poradę.

    Pozdrawiam.
    Grzesiek D.