  • 11. Data: 2002-09-09 23:37:05
    Temat: Re: pekao
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl>

    > 4-5 dni trzeba bylo czekac na zaksiegowanie wyplaty. W tym samym banku. Do
    > innego tak nie moga zrobic bo o ile wiem placili by karne odsetki. Ale u
    > siebie po co o to dbac.

    Haaaaaa moja wyplata gdzie firma i ja mielismy w Pekao konta szla 2-3 dni.
    Sytuacja diametralnie sie zmienila kiedy glowna ksiegowa zrobila zadyme w
    banku
    a akurat znala sie na tych klockach bo pracowala wczesniej w innym banku.
    Po tej awanturze wszystko wrocilo nagle do normy tzn. wyplata o godzienie
    8:00
    a ja na koncie mialem kaske juz popoludniu :)

    Pozdrawiam
    Dan

  • 12. Data: 2002-09-10 00:45:02
    Od: "grzegorz cynk" <g...@N...gazeta.pl>

    Wiewióra <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak można nie kontrolować swoich pieniędzy? Jak można wydać dwa razy tyle
    > ile się zarabia i tego nie zauważyć?
    > Przydałoby się trochę rozsądku a nie najazdów na bank.

    Od trzech lat mam konto w pekao, a ponieważ wychodzę z Twojego założenia,
    wszstko jest w porządku. Przypominam sobie, że przy zakładaniu konta (ror)
    urzędniczka banku ostrzegała mnie przed taką sytuacją, mówiąc, że brak
    samodzielnej kontroli salda (ze względu na opóźnienia w bankomatach) może
    zakończyć się nie tylko dodatkowymi odsetkami ale (jeśli dobrze pamiętam) w
    skrajnym przypadku nawet sprawą w sądzie pod zarzutem wyłudzania nienależnych
    pieniędzy.

    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 13. Data: 2002-09-12 01:12:24
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Kropelka wrote in news:alfgoa$ctp$1@news2.tpi.pl:

    > Moj chlopak ma konto w tym oto banku. Ma tam zdeklarowana stala
    > wplate 1000zl miesiecznie. Na konto wplywalo znacznie wiecej.
    > [...]
    > Mam gdzies taki bank ktory swoich bankomatow nie potrafi
    > obslugiwac. Chcemy z niego zrezygnowac. Jak to najlepiej
    > zalatwic??? Kropelka

    W sumie nie ma o czym dyskutować. Wy musicie widzieć ile macie
    pieniędzy. Jeśli bierzecie za dużo - płacicie karne odsetki - proste.
    Jeśli bank chce z tego powodu wypowiedzieć umowę - jego prawo. Jeśli
    nie spłacicie - przyjdzie komornik. W umowie wszystko jest. A reszta
    tematów to na pl.biznes.banki się kwalifikuje. Poza tym Pekao podawało
    (i raczej dalej podaje) ile pieniędzy jest dostępnych poprzedniego dnia
    roboczego.

    --
    empeg

    {57D745CF-F360-4E86-B57D-B0F0525E0A3E}

  • 14. Data: 2002-09-12 07:10:04
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> wrote in message

    > W sumie nie ma o czym dyskutować. Wy musicie widzieć ile macie
    > pieniędzy.

    Tylko tak sie panu wydaje...
    Moze w swietle "regulaminow" tak. Ale tak zwyczajnie po ludzku to klient ma
    prawo oczekiwac,
    ze bank poinformuje go o stanie konta
    i mma prawo oczekiwac, ze bankomat po paru minutach..najdalej godzinach
    zaktualizuje stan konta..

    > Jeśli bierzecie za dużo - płacicie karne odsetki - proste.

    proste.. lecz klient ma prawo oczekiwac, ze gdy pyta w banku o stan konta
    lub podejmuje
    gotowke z bankomatu to bedzie poinformowany o stanie konta chocby wg stanu z
    dnia poprzedniego..

    > Jeśli bank chce z tego powodu wypowiedzieć umowę - jego prawo.

    Jego prawo.. Ja tez mialek konto - a wlasciwie zona.
    obiecywali, ze po roku reguralnych wplywow ......
    i trzymali ponad 10 000 (dla banku to nic dla nas tak)
    wg marnych odsetek, a gdy przyszlo do umowy debetowej to zazadali gory
    dokumentow...

    tak sie wq***m ze zlikwidowalismy konto... korzystamy wylacznie z mojego,
    gdzie mam umowe o debet 9 000
    i sppradycznie z czesci limitu korzysta,m..

> [...]
    > tematów to na pl.biznes.banki się kwalifikuje. Poza tym Pekao podawało
    > (i raczej dalej podaje) ile pieniędzy jest dostępnych poprzedniego dnia

    No tak.. poprzedniego dnia. tyle mozna upilnowac.
    lecz jesli dobrze pamietam poczatek watku chodzilo o kilkudniowe
    opoznienia...

    Boguslaw

  • 15. Data: 2002-09-14 14:43:11
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Boguslaw Szostak wrote in news:alpeg7$2bk$1@galaxy.uci.agh.edu.pl:

    > Tylko tak sie panu wydaje...
    > Moze w swietle "regulaminow" tak. Ale tak zwyczajnie po ludzku to
    > klient ma prawo oczekiwac,
    > ze bank poinformuje go o stanie konta

    bank!=bankomat

    > i mma prawo oczekiwac, ze bankomat po paru minutach..najdalej
    > godzinach zaktualizuje stan konta..

    Na jakiej podstawie ?

    > proste.. lecz klient ma prawo oczekiwac, ze gdy pyta w banku o
    > stan konta lub podejmuje
    > gotowke z bankomatu to bedzie poinformowany o stanie konta chocby
    > wg stanu z dnia poprzedniego..

    A czeki ? Można nimi wypłacić więcej pieniędzy niż się ma na koncie -
    pani w okienku na poczcie ma wiedzieć ile mamy dostępnych pieniędzy ?
    Z kartami jest tak samo.

> [...]
    > i trzymali ponad 10 000 (dla banku to nic dla nas tak)
    > wg marnych odsetek, a gdy przyszlo do umowy debetowej to zazadali

    Różne rzeczy obiecują. Jeśli nie masz w tym kraju czegoś na piśmie to
    na 99% tego nie masz w ogóle.

    > No tak.. poprzedniego dnia. tyle mozna upilnowac.
    > lecz jesli dobrze pamietam poczatek watku chodzilo o kilkudniowe
    > opoznienia...

    Przeczytałem jeszcze raz oryginalny artykuł. Nie wiadomo do końca o
    jaką kartę chodzi (zapewne maestro). Ale to znowu temat na pbb. I
    jeszcze raz napiszę: to na kliencie spoczywa obowiązek kontroli ile
    wypłaca pieniędzy. Jeśli nie podobają mu się rozwiązania jakie stosuje
    dany bank - niech go zmieni, nie ma monopolu.

    --
    empeg

    {8E7E7F0F-D09E-4964-9B00-7E76D5DAC0E7}

  • 16. Data: 2002-09-15 19:38:48
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    . Poza tym Pekao podawało
    > (i raczej dalej podaje) ile pieniędzy jest dostępnych poprzedniego dnia
    > roboczego.
    Hehehe... czasami aktualizowalo po prawie 2 tygodniach. Nastepny dzien to
    bylby cud.
    A trudno pilnowac jesli kilka osob korzysta z konta. Powiny byc dostepne
    srodki i juz