  • 1. Data: 2006-04-08 10:48:08
    Temat: paszport a miejsce zamieszkania
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Będę musiał w najbliższym czasie "odświeżyć" sobie paszport (mija 10 lat od
    jego założenia).
    Mój problem polega na tym, że mieszkam dosyć daleko od miejsca zameldowania.
    Czy mogę to zrobić tylko tam? Jak zminimalizować liczbę wizyt?
    Słyszałem, że zajmuje to około miesiąca.
    Czy da się to zrobić przynajmniej częściowo zdalnie?

    PS. Nie znalazłem lepszej grupy do tego pytania, jeśli jest niewłaściwa proszę
    o skierowanie do prawidłowej.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 2. Data: 2006-04-08 11:25:21
    Temat: Re: paszport a miejsce zamieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Popławski wrote:

    > Mój problem polega na tym, że mieszkam dosyć daleko od miejsca zameldowania.

    Czyli popełniasz wykroczenie ;->

    > Czy mogę to zrobić tylko tam? Jak zminimalizować liczbę wizyt?

    Miej wszystkie papiery w porządku i w komplecie, a wnioski dobrze
    wypełnione. I zamelduj się prawidłowo.

    > Słyszałem, że zajmuje to około miesiąca.
    > Czy da się to zrobić przynajmniej częściowo zdalnie?

    Spytaj się w danym urzędzie, czy mają jakieś ułatwienia.