  • Data: 2008-08-31 20:50:43
    Temat: parkujący sąsiad pod oknem-problem
    Od: " Kreadka" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Mam następującą sytuację: mieszkam pod sąsiadem, który parkuje pod moim
    oknem
    samochód(jego również). Jego mieszkanie rozciąga się też nad mieszkaniem sąsiada
    mieszkającego obok mnie. Czy można jakoś temu zaradzić prawnie? Jest to bardzo
    uciążliwa
    sytuacja, gdyż zdarza się, że jego samochód budzi mnie przed 6 rano i 22 w
    nocy. Dodam, że
    od strony ulicy znajduje się parking i koperta dla inwalidów. Z góry dziękuję.