  • 71. Data: 2008-08-06 14:17:17
    Temat: Re: parking przed galeria handlowa
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 05-08-2008 o 14:26:11 ja <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > chodzi mi o galerie krakowska jak sama nazwa wskazuje w krakowie, nie ma
    > bezplatnego parkingu tylko przy wjezdzie odbiera sie bloczek,1 h
    > -darmowa,
    > druga 2 zl trzecia 4 zl itd... co za chory kraj ,zeby brac za parking
    > gdzie
    > przyjezdzam i daje im zarobic chore! nigdzie tego nie ma w usa i innych
    > krajach tylk otu dziady musza stosowac takie praktyki.

    ech... zapomnialo sie ? ten parking sluzy tez dla wszystkich co
    przyjezdzaja
    odebrac/odwiesc znajomych/rodzine na dworce PKP i PKS. on ma sluzyc tez
    dla klientow
    galerii a nie jako bezplatny parking dla wszyskich co
    mieszkaj/pracuja/ucza sie
    w poblizu.

    leon

  • 72. Data: 2008-08-06 14:17:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 16:14
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7cbk3$jvn$1@news.onet.pl>):

    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=galeria
    > Znaczenie numer 6.

    Hm... Nie wpadłem na to... Ciekawe, to musi być jakiś krakowski regionalizm.
    Ale ciekawe, że do SJP trafił...

    --
    Tristan

  • 73. Data: 2008-08-06 14:19:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > wasz znak: <g7cbk3$jvn$1@news.onet.pl>):

    > Hm... Nie wpadłem na to... Ciekawe, to musi być jakiś krakowski regionalizm.

    W Warszawie też się tak mówi, zresztą wiele centrów handlowych ma
    "galerię" w nazwie, na przykład "Galera Centrum", "Galeria Mokotów" itp.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 74. Data: 2008-08-06 16:21:31
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]

    ROTFL.

    http://www.galeria-dominikanska.pl/
    http://www.galeriamokotow.pl/
    http://www.pledan.skoczow.pl/
    http://www.sfera.com.pl/fseta.htm
    http://www.galeria-copernicus.pl/

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 75. Data: 2008-08-06 16:34:14
    Od: nadir <h...@o...gov>

    > Niemniej kiedyś zlikwidowano tzw. opłatę rejestracyjną (popularnie:
    > podatek drogowy) twierdząc, że zostanie wliczony w cenę paliwa. Zatem
    > korzystając z drogi (parkowanie _jest_ korzystaniem z drogi) właściciel
    > pojazdu parkowanie już opłacił.
    > To rozwiązuje kwestię płatnego parkowania na ulicy, ale czy parking na
    > prywatnym terenie (np. na torach pod Świebodzkim w niedzielę) jest drogą?
    > Nie jest.

    Czyli co, mozna parkowac sobie w miastach w strefach platengo parkowania
    i nie placic za nie, bo oplacilem juz podatek w paliwie?
    Jezeli tak, to dotyczy to wszystkich drog publicznych czy tylko jakis
    okreslonych?

  • 76. Data: 2008-08-06 16:50:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g7ck81$qou$1@nemesis.news.neostrada.pl nadir
    <h...@o...gov> pisze:

    > Czyli co, mozna parkowac sobie w miastach w strefach platengo parkowania i
    > nie placic za nie, bo oplacilem juz podatek w paliwie?
    A nie, nie, skądże. To tylko moje teoretyzowanie, możesz je na śmietnik
    wyrzucić.
    Cóż z tego, że co do zasady mam rację? Instytucje państwa mają za to władzę
    i aparat przymusu więc lepiej płać. ;)

    --
    Jotte

  • 77. Data: 2008-08-06 17:38:51
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 06-08-2008 o 06:39:40 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Kilkakrotnie wybrałem zignorowanie obywatela parkingowego (a wcale nie
    > korzystałem z parkingu na krzywy ryj).
    > I co?
    > I nic.
    > Zresztą tej bzdury już chyba nie usiłują robić, nie wiem na pewno bo od
    > jakiegoś czasu tam nie bywam.

    to spubuj zignorowac atomatyczny szlaban w galerii krakowskiej. jestem
    ciekaw ile
    w przyslosci zaplacisz za OC

    leon

  • 78. Data: 2008-08-06 17:50:38
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Przecież to normalne, że że np. WC dla klientów jest wliczone w cenę, a
    > uliczni łaziciele płacą. Podobnie tutaj. Parking dla klientów jest wliczony
    > w cenę i tyle.

    Tak, ale jest wliczone w cenę od samego początku. A tutaj mówimy o
    warunkowym rabacie 100% - to całkiem inna sprawa.

    Z tego samego powodu różne sklepy, jak dają np. trzecią rzecz "za
    darmo", to tak naprawdę nie dają jej za darmo, ale np. za 1 grosz.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 79. Data: 2008-08-06 18:01:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.ufg7a1ax895wyf@jiriki.telgam.pl leon
    <l...@n...interia.pl> pisze:

    > to spubuj zignorowac atomatyczny szlaban w galerii krakowskiej. jestem
    > ciekaw ile
    > w przyslosci zaplacisz za OC
    Spróbuj się dokształcić i nie pisać jak byle młot-analfabeta.
    Jestem ciekaw ile zapłacisz za korepetycje i czy w ogóle ktoś się tej
    beznadziejnej pracy podejmie.

    --
    Jotte

  • 80. Data: 2008-08-06 18:03:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 16:19
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7cbtt$l3o$1@news.onet.pl>):

    > W Warszawie też się tak mówi, zresztą wiele centrów handlowych ma
    > "galerię" w nazwie, na przykład "Galera Centrum", "Galeria Mokotów" itp.

    ja pierdzielę... To jak ja kiedyś jechałem koło Galerii Mokotów, to byłem
    pewny, że tam odstawili jakieś kulturalne cóś :D No nic, nie na darmo
    Ślązoki nie umieją zrozumieć tych z DC :D
    --
    Tristan