  • 61. Data: 2008-08-06 11:46:25
    Temat: Re: parking przed galeria handlowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2008.08.06.11.34.49@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

    > Art. 13 ust. 2 ustawy o gwarancjach wolności sumienia i wyznania.
    O w mordę, to mnie zabiło na śmierć.
    Nawet nie podejrzewałem, że takie cóś może istnieć.
    A ze mnie czas jakiś temu chamy zdarły podatek od spadku po _moich_
    _rodzicach_ ...

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2008-08-06 11:54:41
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 13:46:25 +0200, Jotte napisał(a):

    > O w mordę, to mnie zabiło na śmierć. Nawet nie podejrzewałem, że takie
    > cóś może istnieć. A ze mnie czas jakiś temu chamy zdarły podatek od
    > spadku po _moich_ _rodzicach_ ...

    Odbiegamy już dość znacznie od wątku ;-)) ale dodam, że oczywiście mowa
    jest tu o zwolnieniu od opodatkowania działalności związanej z religią (z
    wyłączeniem gospodarczej), w tym darowizny 'na tacę', chyba że jest
    odrębny podatek (i on jest).

    Podatek od wdów i sierot, niestety, istnieje i ma się dobrze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 63. Data: 2008-08-06 12:10:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2008.08.06.11.52.58@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

> [...]
    > jest tu o zwolnieniu od opodatkowania działalności związanej z religią (z
    > wyłączeniem gospodarczej), w tym darowizny 'na tacę', chyba że jest
    O tej ustawie co przywołałeś to ja w ogóle nic nie wiedziałem.
    Wiem, że mogę składając darowiznę żądać dokumentu (choćby do odliczenia),
    ale że ja musiałem oddać część naszego majątku rodzinnego jako podatek, a
    katabasy różnej maści łykają "darowizny" za friko to mnie trzepło jak
    cholera.

    > Podatek od wdów i sierot, niestety, istnieje i ma się dobrze.
    Chyba teraz już nie, ale ja zostałem sierotą wcześniej.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2008-08-06 12:15:28
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 14:10:01 +0200, Jotte napisał(a):

    > O tej ustawie co przywołałeś to ja w ogóle nic nie wiedziałem.

    Jeden z podstawowych aktów prawnych rozmontowujących porządek prawny
    PRL ;-)

    > Wiem, że
    > mogę składając darowiznę żądać dokumentu (choćby do odliczenia),

    Wystarczy dowód zapłaty, nie ma obowiązku otrzymania potwierdzenia.

    > Chyba teraz już nie, ale ja zostałem sierotą wcześniej.

    Troszkę mu wyrwano ząbków, ale w ogólnej mierze straszy nadal.

  • 65. Data: 2008-08-06 12:19:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2008.08.06.12.13.45@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

    > Wystarczy dowód zapłaty, nie ma obowiązku otrzymania potwierdzenia.
    Dowód zapłaty jest właśnie dokumentem. Ale mnie bardziej cieszy, że nie ma
    obowiązku dokonywania darowizny.
    Póki co...

    --
    Jotte

  • 66. Data: 2008-08-06 13:19:51
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisali:

    > Podatek od wdów i sierot, niestety, istnieje i ma się dobrze.

    Na szczescie dzieki PiS juz nie istnieje. Ale milosciwie nam panujacy
    liberalowie juz cos z tym kombinuja.

  • 67. Data: 2008-08-06 13:37:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 15:19:51 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Na szczescie dzieki PiS juz nie istnieje. Ale milosciwie nam panujacy
    > liberalowie juz cos z tym kombinuja.

    Oczywiście, że istnieje. Od 1,5 roku osoby z I grupy mogą się od niego
    wywinąć, składając jednak jakieś śmieszne oświadczenie.

  • 68. Data: 2008-08-06 13:59:34
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    W Gliwicach w Forum zagłosowano kołami.
    Też były oplaty, bilety, automaty parkingowe i cuda na kiju.

    Okazało się, że wkurzeni mieszkańcy przestali przyjeżdżać...

    Zlikwidowano więc te wszystkie udogodnienia - i tak miejsca nie
    brakuje na parkingu....

    Po prostu olej tą galerię, namów znajomych do tego samego i nagłośnij
    sprawę.

    MAc

  • 69. Data: 2008-08-06 14:06:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 12:32
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7buk5$95b$1@inews.gazeta.pl>):

    > On ma swój świat i swoje nazewnictwo... gdybyś go widział jak upiera się
    > przy ratach wszędzie w około! :D

    Jakie nazewnictwo? Galeria to jest miejsce, gdzie się prezentuje i ew.
    sprzedaje sztukę... Rzeźby, obrazy itp. W przenośni może być internetowa
    galeria z internetowymi obrazami, czyli zdjęciami.... Nadal nie rozumiem o
    jaką inną galerię Wam chodzi.

    --
    Tristan

  • 70. Data: 2008-08-06 14:14:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:

> [...]
    > galeria z internetowymi obrazami, czyli zdjęciami.... Nadal nie rozumiem o

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=galeria

    Znaczenie numer 6.

    --
    Pozdrawiam!