  • 41. Data: 2004-05-17 08:33:26
    Temat: Re: paralotnia (z silnikiem) nad miastem - czy wolno ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    news:slrncafsbk.ej6.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .
    > Bo są tacy ludzie, którym dzień bez bezinteresownego zaszkodzenia komuś
    > wydaje się dniem straconym. To typowe w Polsce - żona mi nie daje, w pracy

    debil (albo frustrat) jestes i tyle, nie widziales to nie komentuj.

  • 42. Data: 2004-05-17 08:38:50
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    > Eeee... IMHO lekko przesadasz - przy takiej konfiguracji iodległości
    > budynków nie było szans, żeby mógł o coś zahaczyć. Poza tym było to
    > bardziej "obok jednego oraz ponad i obok drugiego budynku" a nie między ;)

    nie bylo obok (skad to wywnioskowales ?) - pisalem na jakiej wys. byla gorna
    krawedz skrzydla paralotni (jeszcze sa liny i pasazer), zauwaz ze skrzydlo
    ma jeszcze pewna rozpietosc.

    > W pełni przepisowo to może i nie było, ale jak nie stwarza zagrożenia (a
    > IMHO nie stwarzał), to po co się pieklić?

    nie chodzi o pieklenie sie tylko o regulacje prawne - to bylo moim pytaniem.

  • 43. Data: 2004-05-17 09:25:27
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c89tcn$t2l$1@sklad.atcom.net.pl>, news wrote:

    > debil (albo frustrat) jestes i tyle, nie widziales to nie komentuj.

    Ani jedno ani drugie. Po co donosić na taką osobę? To jej problem, czy się
    na coś nabije i zabije. Oprócz siebie raczej niczego podczas kolizji nie
    zniszczy. Pewnie to jest niezgodne z prawem, ale donoszenie na takiego
    paralotniarza kojarzy mi się z donosikami na pędzenie bimbru przez sąsiada.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 44. Data: 2004-05-17 09:45:34
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    .
> [...]
    > zniszczy. Pewnie to jest niezgodne z prawem, ale donoszenie na takiego
    > paralotniarza kojarzy mi się z donosikami na pędzenie bimbru przez

    a czy ja na kogos donioslem ?
    na policji zadalem pytanie czy jest to dozwolone i jakie przepisy to
    reguluja - i w tym sensie mnie olali
    gdybym powiedzial "jedzcie natychmiast bo kowalski paralotnia laduje na
    podworku" - byloby to donosicielstwo.

    a tak swoja droga... czy nie masz ochoty (lub obowiazku) zawiadomic
    conajmniej strazy miejskiej (patrolu szkolnego) jak widzisz gowniarzy
    rozpijajacych wodke na podworku przed twoim domem ? (pytanie hipotetyczne) -
    rozumujac na twoj sposob - rowniez to jego sprawa czy pije alkohol, przeciez
    nikomu nie robi krzywdy choc to niezgodne z prawem...

  • 45. Data: 2004-05-17 10:33:35
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c8a1ju$2jt$1@sklad.atcom.net.pl>, news wrote:
> [...]
    > rozumujac na twoj sposob - rowniez to jego sprawa czy pije alkohol, przeciez
    > nikomu nie robi krzywdy choc to niezgodne z prawem...

    Mam ochotę, ale jeśli czuję realne zagrożenie z ich strony. To znaczy nie
    przeszkadza mi fakt picia tego alkoholu, tylko fakt zagrożenia z ich
    strony. Dresy czy skinheadzi nie muszą pić alkoholu, żebym się ich bał,
    a z drugiej strony co mi do studenta, który sobie z kolegą piwko trzasnął
    na ławce podczas spaceru z psem? Tutaj nie fakt trzymania w ręce alkoholu
    jest problemem, tylko zachowanie tych osób.

    I dlatego też nie widzę problemu z lataniem paralotnią między blokami -
    niech latają, co mi do tego... Co innego, gdyby mi facet się zawieszał co
    dwa dni na kominie domu. Nie widzę nawet społecznego uzasadnienia do
    wyciągania wobec nich konsekwencji, abstrahując już od mojego prywatnego
    interesu.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 46. Data: 2004-05-17 11:06:29
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    .
    > a z drugiej strony co mi do studenta, który sobie z kolegą piwko trzasnął
    > na ławce podczas spaceru z psem? Tutaj nie fakt trzymania w ręce alkoholu

    mialem na mysli 14-latkow
    mialem na mysli prawosc i postawe obywatelska, ale jak widac dopoki sprawa
    cie bezposrednio nie dotyczy, masz to gdzies...
    tak wlasnie rodzi sie znieczulica, dlatego tylu maloletnich bandziorow po
    ulicach szaleje i czuje sie bezkarna...

  • 47. Data: 2004-06-03 19:48:54
    Od: taki co lata<o...@a...com>

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 48. Data: 2004-06-03 19:49:04
    Od: taki co lata<o...@a...com>

    > Użytkownik "news" napisał w wiadomości

    > wiesz nad moim osiedlem codziennie przelatuja samoloty ladujace
    na
    > Balicach... chyba zglosze to na policje bo przeciez taki samolot
    moze spasc
    > ;) Pozdrawiam
    > A samochod masz? napewno, uwazaj mozesz nim w kogos wjechac.
    Moze z niego zrezygnujesz? napewno nie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 49. Data: 2004-06-04 08:34:02
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie róbcie sobie podśmiechujków, samoloty i paralotnie wytwarzają naprawdę
    baardzo dużo hałasu, tym bardziej różne poradzieckie czy amatorskie
    konstrukcje, do tego jeszcze dochodzą śmigłowce, w okolicach lotnicka na
    Bemowie czasem po prostu nie można rozmawiać na ulicy, szczególnie w soboty
    i niedziele.
    Ja oczywiście wiem, że ulica w Polsce nie jest od rozmawiania, tylko od
    wychowywania, bójek, plucia, śmiecenia, srania przez pieski wyprowadzane
    przez paniusę i stania na rogu...
    JaC

  • 50. Data: 2004-06-04 18:57:45
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "taki co lata" <o...@a...com> napisał w wiadomości
    > osiedlem
    > blokami (mniej

    nie wolno zbyt nisko, nad miastem obowiazuja pewne pulapy wysokosci dla
    statkow powietrznych

    zglosic mozesz do ULC (urzad lotnictwa cywilnego)

    p.
    W,

    ps.
    sprawe reguluja PL-ki (przepisy lotnicze - rozporzadzenia do ustawy prawo
    lotnicze)