    From: ADMIN OLDMOTORS <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pan komornik , mieszkanie i sprzedaz
    Date: Thu, 22 Mar 2007 17:45:13 +0100

    Witam grupe,

    W wyniku nieuczciwej firmy ix mam, dług u komornika który zajął mi konto
    i wpisał sie na hipoteke jednej z moich nieruchomosci. Posiadam również
    mieszkanie którego nie zajał w zaden sposób komornik. Dane mieszkanie
    chce sprzedac i tu pojawia sie problem. Czy musze środki uzyskane ze
    sprzedazy mieszkania przelac na zadłużenie komornika w wyskokosci 100%
    zaadłużenia czy moge tylko czesciowo lub wcale podpisując ugodę z
    podmiotem który do owego komornika mnie zgłosił? Zaznaczam ze lokal nie
    jest objęty zadnymi prawami osób trzecich oraz jest wolny od zajęć
    komorniczych

    korniszon