  • Data: 2007-03-22 20:24:09
    Temat: Re: pan komornik , mieszkanie i sprzedaz
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam grupe,
    >
    > W wyniku nieuczciwej firmy ix mam, dług u komornika który zajął mi konto
    > i wpisał sie na hipoteke  jednej z moich nieruchomosci. Posiadam również
    > mieszkanie którego nie zajał w zaden sposób komornik. Dane mieszkanie
    > chce sprzedac i tu pojawia sie problem. Czy musze środki uzyskane ze
    > sprzedazy mieszkania przelac na zadłużenie komornika w wyskokosci 100%
    > zaadłużenia czy moge  tylko czesciowo lub wcale  podpisując ugodę z
    > podmiotem który do owego komornika mnie zgłosił? Zaznaczam ze lokal nie
> [...]

    Po mojemu to leśli lokal jest wolny od zajęć , to mozesz go sprzedać i tak
    wprost nic za to Ci nie grozi, bo zawsze możesz wymieniać składniki Twojego
    majatku , które nie są objęte prawami osób trzecich.
    Komornik jak będzie upierdliwy, to wystąpi przeciw Tobie z powództwem o
    działania w celu uchronienia się przed egzekucją, ale to chyba nie jest takie
    proste, szczególnie jak przeznaczsz sumy uzyskane ze sprzedaży na spłatę
    twoich wirzytelności.
    Morski