  • 1. Data: 2006-01-18 21:27:30
    Temat: [ot] mediacja-przestepca
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Witam
    Studiuję socjologię i piszę pracę licencjacką nt.
    Rola mediacji w procesie przyjmowania sprawców przestępstw do społeczeństwa
    (temat roboczy ;)
    Poszukuję archiwalnych numerów czasopism, w których była poruszana tematyka
    mediacji:
    Mediator - od 1996 roku
    Archiwum Kryminologii - 12/85
    Gazeta Sądowa - 4/96, 8-9/96, 10/96, 6/97, 13/97, 14-15/97, 23/97, 3/98, 4/98,
    6/98, 9/98, 10/98
    Jurysta - 2/93, 5/95, 8-9/95, 10/95, 12/95, 2/96, 3/96, 10-11/96, 4/97, 7/97,
    10-12/97, 1/98, 3-4/98, 5/98, 10-11/98,
    Monitor Prawniczy - 10/98
    Problemy Praworządności - 5/89
    Przegląd Policyjny - 2-3/92
    Przegląd Prawa Karnego - 17/97, 18/98
    Przegląd Sądowy - 1/98, 10/98
    Przegląd Więziennictwa Polskiego - 9/95, 14/97
    Studia Prawnicze - 4/93
    Skargi-Opinie-Propozycje. Biuletyn. Kancelaria Senatu, Biuro Obsługi Senatorów -
    2/96, 3/96, 4/96
    Państwo i Prawo - 3/95, 12/95, 2/98
    Prokuratura i Prawo - 3/95, 1/98, 2/98
    Spojrzenie. Duszpasterski Biuletyn Środowisk Penitencjarnych, Świdnica - 2/96
    Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny - 1/85
    Biuletyn Polskiego Towarzystwa Kryminologicznego im. Prof. S. Batawii - 6/97

    Jeśli spotkali Państwo w jakichś czasopismach artykuły związane z mediacją,
    proszę o informację (lub przesłanie do mnie skanu artykułu :)
    Jakie książki polecacie z tej tematyki? Na jakie paragrafy zwrócić uwagę?
    Jeśli są jacyś praktycy to chętnie wysłucham co myslicie o mediacji,
    nie-praktykow zdanie również :)
    (o tym co dobre i co złe jest w mediacji, czy ma sens, czy jest potrzebna?)
    Wszelkie sugestie, uwagi, informacje o których powinnam wiedzieć i czego nie
    mogę przeoczyć - mile widziane :)
    pozdrawiam
    Justyna

  • 2. Data: 2006-01-18 23:32:44
    Temat: Re: [ot] mediacja-przestepca
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Justyna napisał(a):
> [...]

    > Jeśli spotkali Państwo w jakichś czasopismach artykuły związane z mediacją,
    > proszę o informację (lub przesłanie do mnie skanu artykułu :)

    http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/periodyk.xml

    Sprobuj sobie tutaj wyszukać po tytulach, wypisz co Cie interesuje i
    idź na wydział prawa najbliższego uniwerku, do czytelni
    czasopism.Powinni Cie wpuścić, tam sobie odkserujesz co potrzebujesz
    i finito;)

  • 3. Data: 2006-02-14 19:11:51
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

> [...]
    > idź na wydział prawa najbliższego uniwerku, do czytelni
    > czasopism.Powinni Cie wpuścić, tam sobie odkserujesz co potrzebujesz

    Dziękuję za wszystkie informacje :)
    Justyna