    From: Marcin Wójcik <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [ot]Re: kradzież sygnału telewizji kablowej
    Date: Fri, 07 Sep 2007 17:41:14 +0200

    Robert J. pisze:

    > Trochę nie chce mi się w to wierzyć :-). Sam jestem operatorem, pracuję w
    > tej branży 15 lat. Nie jesteś w stanie w "normalnej" sieci stwierdzić spoza
    > mieszkania, czy klient założył sobie rozgałęźnik. Oczywiście jeśli zrobił to
    > prawidłowo i zastosował dobry rozgałęźnik (czyt. nie jakiś twór na
    > opornikach).

    Nazywało się toto nisko stratny rozgałęźnik a nie rozbierałem więc nie
    wiem co było w środku. Może wykryli dlatego że oprócz sygnału
    analogowego jest w niej sygnał cyfrowy(z podłączonym dekoderem) oraz
    internet(modem również podłączony). Nie mam pojęcia. Sam byłem pod
    wrażeniem prędkości reakcji. Facet z toy'i mówił że mu się przed chwilą
    jakieś alarmy zapaliły. Może tunery lub modemy kablowe mają mechanizm
    pomiaru siły sygnały i on spadł poniżej jakiejś wartości i wysłały raport?

    p,M