  • 31. Data: 2021-01-04 23:34:27
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.01.2021 o 21:41, Michal Jankowski pisze:
    > A jeśli starą kartę ma złodziej?

    To po co mu duplikat?

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2021-01-04 23:37:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.01.2021 o 22:12, J.F. pisze:

    > Czyli z miejsca zamieszkana poszkodowanego.
    > Ale przeciez oni spytaja operatora ... i co - w koncu wysla
    > dzielnicowego do salonu, w ktorym wydano karte?

    Samo zapytanie operatora w praktyce nie bywa standardem. Nie każdy
    prowadzący postępowanie to ogarnia.

    > To on moze miec szczescie, ze wiekszosc takich rozpytywan bedzie
    > prowadzil. Ale ... czy bedzie mial komu zglosic watpliwosci?

    Nie dzielnicowy. Jeśli nawet tym tropem ktoś pójdzie, to przesłuchanie
    będzie robił policjant służby kryminalnej. W większej jednostce to
    kilkadziesiąt osób, które dostają dość losowo czynności do wykonania.

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2021-01-04 23:38:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.01.2021 o 22:18, _Master_ pisze:
    > Jeśli potrzebny Ci KF żeby powstrzymać się od pisania to skonsultuj
    > się lekarzem lub farmaceutą ;-)

    Ale po co mam się osołomem denerwować?

    > Patrz na Runta. Kliniczny przykład. Ale on jeszcze nie wie co to KF
    > i pewnie nigdy się już NIE DOWIE ;-)

    Co to ów Runt?

    --
    Robert Tomasik

  • 34. Data: 2021-01-05 00:35:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > To po co mu duplikat?

    Skup się. Skradziono mi kartę. Idę do salonu po nową.

    Oczekujesz, że operator wyśle złodziejowi sms-a z kodem, żeby złodziej
    mógł zablokować moją nową kartę?

    MJ

  • 35. Data: 2021-01-05 00:51:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2021 23:37:52 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > będzie robił policjant służby kryminalnej. W większej jednostce to
    > kilkadziesiąt osób, które dostają dość losowo czynności do wykonania.

    No i jak ta policja ma zlapac nieuczciwego pracownika.

    J.

  • 36. Data: 2021-01-05 01:24:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-04 o 21:41, Michal Jankowski pisze:

    > A jeśli starą kartę ma złodziej?

    Przecież ta stara karta zostaje automatycznie zablokowana.

    --
    animka

  • 37. Data: 2021-01-05 10:32:18
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-05 o 00:35, Michal Jankowski pisze:

    > Skup się. Skradziono mi kartę. Idę do salonu po nową.
    >
    > Oczekujesz, że operator wyśle złodziejowi sms-a z kodem, żeby złodziej
    > mógł zablokować moją nową kartę?

    Skoro dotarł do operatora po nowa kartę to zgłosił też kradzież
    czy zgubienie starej i operator ją zablokuje.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2021-01-05 11:08:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Co to ów Runt?

    To taki typ co musi napisać/odpisać bo się udusi ;-)

  • 39. Data: 2021-01-05 12:05:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 05.01.2021 o 10:32, RadoslawF pisze:

    > Skoro dotarł do operatora po nowa kartę to zgłosił też kradzież
    > czy zgubienie starej i operator ją zablokuje.

    I jesteśmy back to square one - OSZUST zgłasza, że utracił starą kartę i
    operator blokuje starą kartę i aktywuje kartę złodzieja.

    Temu właśnie Robert chce zapobiec.

    MJ

  • 40. Data: 2021-01-05 19:47:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.01.2021 o 00:35, Michal Jankowski pisze:

    > Skup się. Skradziono mi kartę. Idę do salonu po nową.
    > Oczekujesz, że operator wyśle złodziejowi sms-a z kodem, żeby złodziej
    > mógł zablokować moją nową kartę?

    FAkt. O tym nie pomyślałem. Ale SMS, by sie w razie czego skontaktować,
    to chyba nikomu nie zaszkodzi.

    --
    Robert Tomasik