  • 11. Data: 2010-10-19 23:32:06
    Temat: Re: oszust allegro wyrok itd
    Od: "Dzejm" <d...@e...com>

    > [...]
    > Na ebay nie masz tego, tam by zaczac sprzedawac trzeba przejsc proces
    > weryfikacji bankowej. Pierwsze iles sprzedrzy mozeliwe jest wylacznie
    > poprzez konto paypal, choc mi sie to nie podba ze wzgledu na przekonania
    > (zmuszanie ludzi do okreslonego zachowania) to jednak jako klient wiem, ze
    > osoba sprzedajaca nie jest anonimowa ale zweryfgikowana co do adresu i
    > konkretnego istniejacego konta bankowego. Porownanie w tym wzgledzie
    > allegro do ebay to jak porwnanie bazaru Rozyckiego na pradze z Galeria
    > Handlowa.. I tyle.

    To ze na allegro jest wiecej oszustów moze i sie zgadza. Ale akurat
    weryfikacja sprzedajacego nie jest zadnym cudownym lekiem na cale zlo.
    Kupuje na allegro od lat. Forse stracilem tylko raz. Sprzedawca byla firma z
    adresem, nazwiskami itp. Towar byl inny niz na zdjeciu wiec w ciagu 10 dni
    go odeslalem. Sprzedawca powiedzial, ze nie rozumie o co mi chodzi i kasy
    nie oddal. Koles ma z 99% pozytywów wiec wszystko olewa. Nawet na negatywa
    nie odpowiedzial negatywem. I co mam dla 50zl isc do sadu bo wiem kim on
    jest ?

    pozdro
    Jacek

  • 12. Data: 2010-10-19 23:40:23
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > nie odpowiedzial negatywem. I co mam dla 50zl isc do sadu bo wiem kim on

    Podziel się nickiem.
    będziemy go unikać.

  • 13. Data: 2010-10-20 01:31:25
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Niby jest ze w przypadku zakupów przez internet mozna w ciągu 10 dni towar
    > zwrócić - a jak to jest w praktyce?

    A ile osob wysle ci sprawny sprzet ze znamionami uzywania w cenie do 50zl
    Wiecej zachodu jak kozysci.
    Poza tym w Polsce sprzedaz internetowa to procent tranzakcji (nie mowie o
    spozywczm asortymencie).
    Do tego doluz, ze mniej wiecej 40-50% kupujacych nawet o tym nie wie.
    Poprawa jakosciowa mogla by nastapic wylacznie jak by byl obowiazek
    przyjecia towaru do np. 5 dni bez podania przyczyny, wowczas handlowiec by
    na glowie stawal kosztem swojej marzy by towar byl I gatunku. Bo wiedzial
    by, ze w innym wypadku bedzie miec o z powrotem.
    Najlepsze jest to, ze ludzie w Polsce maja prawie 100% zaufanie do sklepow
    (nie tylko internetowych) ale nawet dealerow samochodowych, ktorzy nie raz
    sprzedali powypadkowe nowe auto:))) ktore np. spadlo z lawety czy innym
    przypadku. warsztat taki pojazd "poskleja" obniza cene o 30% a W polsce w
    salonie schodzi nie jako po naprawach ale jako nowiutki prosto z fabryki:)
    Nawet w Polskiej TV o tym mowili. Nawet samochod warto kupic w niemczech czy
    holandi...

  • 14. Data: 2010-10-20 18:46:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    pmlb wrote:

    > Allegro to nie sklep internetowy ale bazar internetowy w dodatku
    > praktycznie nie zabezpieczony przed zlodzejami drobnymi naciagaczami.
    > Allegro to zero, marna kopia ebay nastawiona na zysk dla wlasciieli
    > portalu. Na ebay oszusci sa ograniczeni do marginesu. Ale do tego
    > potrzeba checi i czasem starty, co jednak w dalszym odstepie czasu
    > przynosi realne zyski. Allegro jak wiekszosc poslkiego handlu -
    > napchac i tyle, wiecej mnie nie obchodzi, widzialy galy co braly itp.
    > Taki bazar Rozyckiego.

    wiesz dlaczego na allegro jest tylu oszustów? bo na allegro jest duzo
    klientów.

    idz na swój wysniony ebay i zobacz ze tam praktycznie nic nie ma :)

  • 15. Data: 2010-10-20 21:18:37
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    > wiesz dlaczego na allegro jest tylu oszustów? bo na allegro jest duzo
    > klientów.
    >
    > idz na swój wysniony ebay i zobacz ze tam praktycznie nic nie ma :)

    Zaden moj wysniony. To, ze nie lubie zlodzie i oszustow chodoawanych na
    allegro nie oznacza, ze ebay jest moim wysnionym serwisem.
    A czy na ebay nic nie ma? No tu bym sie sprzeczal, ebay jest w kilkunastu
    krajach swiata w tym w wiekszosci UE USA itd.
    Sadzisz, ze allegro ma wiekszy rynek i zasieg?

  • 16. Data: 2010-10-23 12:40:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Oct 2010, Marek Dyjor wrote:

    > pmlb wrote:
    >
    > wiesz dlaczego na allegro jest tylu oszustów? bo na allegro jest duzo
    > klientów.
    >
    > idz na swój wysniony ebay i zobacz ze tam praktycznie nic nie ma :)

    Że jak?
    Wiesz ile jest towarów które na ebayu leżą dziesiątkami, a na allegro
    występują w ilościach homeopatycznych? ;)
    Bo chyba nie chciałeś zaimponować informacją, że sprzedaż ebayowa
    *z Polski* jest słaba, to wiemy :)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2010-10-23 13:42:50
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-19 23:59, pmlb pisze:
    > ?

    > Bez allegro? A dlaczego nie? Jest ebay o
    > stokroc bezpieczniejszy od allegro.

    Może jeszcze napiszesz jak bezpieczny jest PayPal?
    W PayPal możesz zostać wydymany bez mydła i
    nawet nie dowiesz się o tym dopóki nie
    przyjdzie rachunek na kilkanaście tysięcy.
    Wiem o czym mówię bo spotkała mnie taka
    nieprzyjemność. Całe szczęście, że po kilku
    miesiącach zdołałem sprawę wyprostować.

    AW

  • 18. Data: 2010-10-23 14:20:51
    Od: Dżejm <d...@e...com>

> [...]
    > spotkała mnie taka nieprzyjemność. Całe szczęście, że po kilku miesiącach

    A mógłbyś napisać dokładniej jaki był scenariusz ?

  • 19. Data: 2010-10-23 16:25:12
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-23 16:20, Dżejm pisze:

    > A mógłbyś napisać dokładniej jaki był
    > scenariusz ?

    Scenariusz był taki, że założyłem sobie konto
    na PP bo chciałem kupić jakąś drobnostkę na
    e-bayu. Po kilku miesiącach zapomniałem o tym
    koncie. Aż do momentu gdy dostałem emaila od
    PP z pytaniem czy akceptuję wpłatę 3000 PLN
    (dokładnej sumy nie pamiętam) na moje konto.
    Ponieważ nic nie sprzedawałem, sprawa wydała
    mi się podejrzana i oczywiście nie zezwoliłem
    na autoryzację tej wpłaty. Wydawało mi się, że
    to koniec całej sprawy i ponownie zapomniałem
    o PP. Aż któregoś dnia, po dłuższym czasie od
    tego incydentu, ponownie zalogowałem się na
    PP. I tu dopiero zaczął się cyrk. Kilkanaście
    wpłat, potem żądania zwrotu itd. Oczywiście
    tym razem już nie dostałem żadnego emaila z
    żądaniem autoryzacji, a na moim koncie saldo
    ujemne. Wyglądało to tak jakby ktoś zaczął
    prać jakieś pieniądze za pośrednictwem mojego
    konta. Kontakt z PP i informacje zamieszczone
    na ich stronach - tragedia! Np. co oznacza dla
    użytkownika saldo ujemne? Tego nie dowiesz się
    z systemu, po kliknięciu na link "Saldo
    ujemne" otwiera się... pusta strona. Chcesz
    zadzwonić do przedstawiciela PP? Możesz... ale
    tylko z tel. stacjonarnego, itd.
    Zresztą poszukaj w sieci, zobaczysz jak PP gra
    sobie w ch.ja z klientami.
    Sprawę w końcu wyjaśniłem (w sekundę po tym
    usunąłem konto na PP) ale od tego czasu mam
    alergię na tę mafijną organizację.

    AW

  • 20. Data: 2010-10-23 19:24:31
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "AW" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Sprawę w końcu wyjaśniłem (w sekundę po tym usunąłem konto na PP) ale od
    > tego czasu mam alergię na tę mafijną organizację.

    sciemniasz wasc...
    Konto na Paypal jest podpiete do konta bankowego lub karty kredytowej,
    musial bys widziec na swoim koncie lub karcie kredytowej, ze ubywa ci kasy.
    Jesli masz srodki na paypal a dokonasz transakcji przewyzszajace te srodki,
    paypal bedzie chcial sciagnac reszte z konta lub KK. Chyba, ze w Polsce
    Paypal dziala na innych zasadach.
    Wiec napisz dokladnie jak bylo ale nie sciemniaj.
    A co do kontaktum wiele razy sie kontaktowalem i jakos nigdy z tym problemu
    nie mialem...