eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooszust allegro wyrok itdRe: oszust allegro wyrok itd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!feeder.news-service.com
    !cyclone01.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!npeersf01.ams.high
    winds-media.com!newsfe13.ams2.POSTED!00000000!not-for-mail
    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <0dpvo.25391$OJ2.2942@newsfe04.ams2>
    <1...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
    Subject: Re: oszust allegro wyrok itd
    Lines: 1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Message-ID: <KDrvo.15288$Im6.6125@newsfe13.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe13.ams2 1287538282 86.3.152.238 (Wed, 20 Oct 2010 01:31:22 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Oct 2010 01:31:22 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Wed, 20 Oct 2010 02:31:25 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:656657
    [ ukryj nagłówki ]

    ?

    <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:173a.00000086.4cbe224c@newsgate.onet.pl...
    >
    >> ... bo w polsce nie ma zasady
    >> "rozmyslenia sie" tylko "widzialy galy co braly" dlatego latwo sie takie
    >> rzeczy uzywane sprzedaja.
    >
    > Niby jest ze w przypadku zakupów przez internet mozna w ciągu 10 dni towar
    > zwrócić - a jak to jest w praktyce?

    A ile osob wysle ci sprawny sprzet ze znamionami uzywania w cenie do 50zl
    Wiecej zachodu jak kozysci.
    Poza tym w Polsce sprzedaz internetowa to procent tranzakcji (nie mowie o
    spozywczm asortymencie).
    Do tego doluz, ze mniej wiecej 40-50% kupujacych nawet o tym nie wie.
    Poprawa jakosciowa mogla by nastapic wylacznie jak by byl obowiazek
    przyjecia towaru do np. 5 dni bez podania przyczyny, wowczas handlowiec by
    na glowie stawal kosztem swojej marzy by towar byl I gatunku. Bo wiedzial
    by, ze w innym wypadku bedzie miec o z powrotem.
    Najlepsze jest to, ze ludzie w Polsce maja prawie 100% zaufanie do sklepow
    (nie tylko internetowych) ale nawet dealerow samochodowych, ktorzy nie raz
    sprzedali powypadkowe nowe auto:))) ktore np. spadlo z lawety czy innym
    przypadku. warsztat taki pojazd "poskleja" obniza cene o 30% a W polsce w
    salonie schodzi nie jako po naprawach ale jako nowiutki prosto z fabryki:)
    Nawet w Polskiej TV o tym mowili. Nawet samochod warto kupic w niemczech czy
    holandi...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1