  • 1. Data: 2012-09-05 08:55:02
    Temat: oswiadczenie
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Witam serdecznie

    W weekend przyjezdza do mnie Pan, ktory bedzie cial drewno opalowe.
    Chcialbym dac mu do podpisania oswiadczenie, w ktorym stwierdzalby, ze
    wie co robi, umie poslugiwac sie pila i ewentualne krzywdy sobie
    wyrzadzone bierze na swoje barki.

    Jak to sprytnie i elegancko ubrac w slowa?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2012-09-05 08:55:48
    Temat: Re: oswiadczenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2012 08:55, Marek pisze:
> [...]
    > wie co robi, umie poslugiwac sie pila i ewentualne krzywdy sobie
    > wyrzadzone bierze na swoje barki.
    >
    > Jak to sprytnie i elegancko ubrac w slowa?

    Spisujesz umowę o dzieło.

  • 3. Data: 2012-09-05 10:45:15
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Spisujesz umowę o dzieło.

    między Kowalskim a Nowakiem?

    andy_nek

  • 4. Data: 2012-09-05 10:46:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2012 10:45, Andrzej Kłos pisze:

    > między Kowalskim a Nowakiem?

    Między stronami umowy.

  • 5. Data: 2012-09-05 11:23:19
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 05.09.2012 10:46, Andrzej Lawa wrote:

    > Między stronami umowy.

    Rozumiem, ze w jednym punkcie nalezy wstawic klauzule, ze ewentualne
    uszczerbki na zdrowiu sa sprawa wykonawcy dziela?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2012-09-05 12:30:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2012 11:23, Marek pisze:

    > Rozumiem, ze w jednym punkcie nalezy wstawic klauzule, ze ewentualne
    > uszczerbki na zdrowiu sa sprawa wykonawcy dziela?

    google-> umowa o dzieło wzór

    I ciebie nie interesuje, jak sobie z dziełem poradzi wykonawca.

    Równie dobrze możesz dopisać klauzulę, że nie odpowiadasz za zgwałcenie
    kogoś przez wykonawcę, ani za zgwałcenie wykonawcy przez kogoś
    przechodzącego obok. No i na dokładkę zaznacz w umowie wyraźnie, że
    2+2=4. Ma to taki sam skutek i znaczenie.

  • 7. Data: 2012-09-05 17:33:07
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    > przechodzącego obok. No i na dokładkę zaznacz w umowie wyraźnie, że
    > 2+2=4. Ma to taki sam skutek i znaczenie.

    Dzieki za obrazowe wyjasnienie :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z