  • 1. Data: 2005-07-14 18:13:15
    Temat: osobowość prawna
    Od: "A." <A...@i...pl>

    Witajcie!
    Czy ktośmógłby mi w zrozumiałych słowach wyjaśnić co znaczy termin osobowość
    prawna?

    bardzo dziękuję
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2005-07-14 18:38:07
    Temat: Re: osobowość prawna
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "A." <A...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    > Czy ktośmógłby mi w zrozumiałych słowach wyjaśnić co znaczy termin
    > osobowość
    > prawna?

    Chodzi CI o spolki posidajace pelna osobowosc prawna?

    Znaczy to tyle ze moga we wlasnym imeiniu nabywac prawa do np nieruchomosci,
    prawa rzeczowe, zacioagac zobowiazania, pozywac
    i byc pozywanym.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"