  • 1. Data: 2004-10-04 17:08:10
    Temat: osobiste podejście do podejrzanego
    Od: "Dominik" <d...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam do napisania esej z polskiego o 'Mistrzu i Małgorzacie' i 'Zbrodni i karze'.
    Chcę się wypowiedzieć o tym, jak obrońcy sprawiedliwości (śledczy, prokurator)
    wchodzą w ścisłe relacje z ich podejrzanymi, jaki to ma wpływ na efekty ich
    pracy, na obraz miejsc, w jakich pracują.

    Pytanie:
    Czy są fachowe, prawnicze publikacje zakazujące jakichkolwiek bliższych
    kontaktów z podjerzanymi? Najlepsze byłyby te napisane przez powszechnie
    znanych autorów.
    Dzięki z góry za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    Dominik

  • 2. Data: 2004-10-04 18:14:21
    Temat: Re: osobiste podejście do podejrzanego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Może kodeks postępowania karnego w części dotyczącej wyłączenia z
    prowadzenia sprawy?