  • 1. Data: 2004-05-13 13:44:31
    Temat: oskarżeni
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Hej,

    Wczoraj w TV pokazali interesujący dokument pt. "Oskarżeni". Powiedziane było
    że szacuje się że w Polsce około 2 tysiące osób rocznie trafia niewinnie do
    więzienia. Jednak zabrakło bardzo ważnej informacji - ile trafia W OGÓLE. Bo
    przecież ważny jest procentowy udział - ile trafia niewinnie w stosunku do
    wszystkich uwięzionych. Jakby mnie ktoś przed tym programem ni z gruszki ni z
    pietruszki spytał na ile szacuję ilość wszystkich uwięzionych to bym mógł
    równie dobrze strzelić te 2 tysiące. A to są tylko niewinni. Nie znam się to
    nie wiem. Możecie uświadomić ?

    Adam

  • 2. Data: 2004-05-13 20:54:07
    Temat: Re: oskarżeni
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Adam wrote:
> [...]
    > pietruszki spytał na ile szacuję ilość wszystkich uwięzionych to bym mógł

    to tylko 40 razy za mało :)

    > A to są tylko niewinni. Nie znam się to
    > nie wiem. Możecie uświadomić ?

    http://www.ms.gov.pl/statystyki/statystyki.shtml