  • 41. Data: 2009-01-02 16:43:25
    Temat: Re: opiea nad dziekciem
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > Nie prawo nie jest głupie. Jego znajomość jest zerowa.

    że co? twierdzisz ze prawniki nie znają prawa? aaa nawet mnie to nie
    dziwi:O)
    a co do prawa to nasze jest głupie:O(

    > jak tatusie będa rodzić dzieci, to wtedy się bedzie robiło mamusie.
    > narazie jest odwrotnie.

    dobra, przesadzies stary, nawet tego nie skomentuję:O(

  • 42. Data: 2009-01-02 16:51:04
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał:
    > glupi to jest jedynie domniemany ojciec, ze najpierw nie widzi, ze zona go
    > w rogi robi, a potem nie widzi ze dziecko ani go nie przypomina, ani np
    > grupy krwi nie ma takiej, ktora moze byc itp

    no wiesz, wymagasz od mężów jasnowidztwa? widocznie nie był na tyle
    inteligentny, albo na tyle nieufny żeby coś zauważyć, to przestępstwo?
    przywaliłeś tak jakby okradziony był winny że go okradli bo nie zauiważył ze
    go kroją:O)
    a na dokładkę wymagasz od hydraulika znajomości biologii, medycyny i
    praktyki detektywistycznej:O(

    > a prawo jest tak zrobione, bo chroni dobro dziecka, a nie glupiego tatusia

    przegiołeś, akurat nasze prawo jest tak skonstrułowane ze chroni
    przestępców, a w temacie to chroni kórwy a nie dzieci:O(

    > masz pewien czas na zaprzeczenie ojcostwa, po tym czasie klamka zapada i
    > tyle

    ok, dzięki za info dla potencjalnych tatusiów rogaczy, ale jest jeszcze inne
    wyjście, nie żenic się:O)

  • 43. Data: 2009-01-02 19:37:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:

    > no wiesz, wymagasz od mężów jasnowidztwa? widocznie nie był na tyle
    > inteligentny, albo na tyle nieufny żeby coś zauważyć, to przestępstwo?

    przez 6 miesiecy po urodzeniu dziecka tez nic nie widział?
    Niwidomy czy jak?

    > przegiołeś, akurat nasze prawo jest tak skonstrułowane ze chroni
    > przestępców, a w temacie to chroni kórwy a nie dzieci:O(

    jak się ktoś z kurwą ożenił to sam sobie winnny.

    ps. zainwestuj w program sprawdzający ortografię bo mnie aż odrzuca.

  • 44. Data: 2009-01-02 20:40:57
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    witek ni au koto ha itsumo tanosii

    > przez 6 miesiecy po urodzeniu dziecka tez nic nie widział?
    > Niwidomy czy jak?

    > jak się ktoś z kurwą ożenił to sam sobie winnny.

    Znaczy że jak ktoś wolny to mądry???

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 45. Data: 2009-01-02 20:45:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ALEX Lodzermensch wrote:

    > Znaczy że jak ktoś wolny to mądry???

    Nie.
    Znaczy, że jak ktoś własną żonę zaczyna nazywać kurwą, to sam powinien
    do siebie mówić alfons.

  • 46. Data: 2009-01-02 20:55:39
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    witek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie.
    > Znaczy, że jak ktoś własną żonę zaczyna nazywać kurwą, to sam
    > powinien do siebie mówić alfons.

    Kumam. A co by nie tworzyć wątków ponad miarę, czy w sig można sobie wstawić
    co tylko się komu zamaży? Czy są jakieś granice? Oczywiście nie wolno nikogo
    obrażać, nie wolno nawoływać do czynów zabronionych itd

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 47. Data: 2009-01-02 21:06:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ALEX Lodzermensch wrote:
    > witek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Kumam. A co by nie tworzyć wątków ponad miarę, czy w sig można sobie
    > wstawić co tylko się komu zamaży?

    co zrobi? :)

    > Czy są jakieś granice? Oczywiście nie
    > wolno nikogo obrażać, nie wolno nawoływać do czynów zabronionych itd

    po za prawem i to że cie zjadą jak będzie dłuższy niż 4 linijki to nie.

  • 48. Data: 2009-01-05 16:03:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > no wiesz, wymagasz od mężów jasnowidztwa?

    nie, obserwacji otoczenia, to naprawde daje sie zauwazyc, no chyba ze ktos
    zone widzi tylko jak sie kladzie spac

    > a na dokładkę wymagasz od hydraulika znajomości biologii, medycyny i
    > praktyki detektywistycznej:O(

    nie, wymagam elementarnej, bo podstawowej wiedzy z biologi, z zakresu klas,
    do ktorych polskie prawo nakazuje chodzic, jak wytezysz pamiec, to sobie z
    podrecznika biologi zapewne przypomnisz kolorowe rysunki zwierzatek i ich
    dzieci, to wlasnie o takiej wiedzy mowie

  • 49. Data: 2009-01-05 18:00:38
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał:
    > nie, obserwacji otoczenia, to naprawde daje sie zauwazyc, no chyba ze ktos
    > zone widzi tylko jak sie kladzie spac

    widzisz, jak ci to powiedzieć, wyobraź sobie że inni ludzie muszą pracować
    na siebie, dzieci i bezrobotne, bądź leniwe żony:O)
    wiec twoiom zdaniem to przestępstwo karane niesłusznymi alimentami?:O)

    to do jakiej szkoły ty chodziłeś?:O)

  • 50. Data: 2009-01-06 07:45:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > widzisz, jak ci to powiedzieć, wyobraź sobie że inni ludzie muszą pracować
    > na siebie, dzieci i bezrobotne, bądź leniwe żony:O)

    co ty nie powiesz, a inni to pewnie siedza w domu i patrza czy im zona rogow
    nie dorabia?

    > wiec twoiom zdaniem to przestępstwo karane niesłusznymi alimentami?:O)

    alimenty sa sluszne, bo to "ich" dziecko, zrozum ze w polsce alimenty na
    zone i do tego niewierna, sa niezmierna zadkoscia

    > to do jakiej szkoły ty chodziłeś?:O)

    do takiej, do ktorej i ty jak widac powinienes, ale widac twoi opiekunowie
    nie dopelnili obowiazku edukacyjnego