  • 1. Data: 2008-12-28 18:30:15
    Temat: Rozwód a właściwość sądu?
    Od: "J$B" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Prosze o wskazanie który z sądów jest właściwy jeśli chodzi o
    przeprowadzenie sprawy rozwodowej bez orzekania o wine.
    Czy może za mnie stawic sie pełnomocnik a ja nie musze uczestniczyć w
    rozprawie?

    Ja - obywatelstwo polskie, zameldowany jestem i mieszkam na stałe w
    Berlinie.
    Żona - obywatelstwo polskie, zameldowana w Polsce, mieszka w Berlinie.
    Ślub brany we Francji
    Czy sąd w Niemczech, czy sąd we Francji, czy sąd w Polsce?
    Pozew składa żona.

    Wielkie dzięki za wstępne informacje.
    --
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2008-12-28 18:38:36
    Temat: Re: Rozwód a właściwość sądu?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J$B wrote:
> [...]
    > Ślub brany we Francji
    > Czy sąd w Niemczech, czy sąd we Francji, czy sąd w Polsce?

    Berlin bo tam mieszkacie.
    za niewymeldowanie się przy wyjeździe należy się grzywna.

  • 3. Data: 2008-12-31 08:01:49
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek pisze:
    > Berlin bo tam mieszkacie.

    a to w Polsce?

    KG

  • 4. Data: 2008-12-31 14:38:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kam wrote:

    > a to w Polsce?

    A musi być w Polsce?

  • 5. Data: 2008-12-31 18:51:14
    Od: "J$B" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    a moze być w Polsce?

    --
    j...@w...pl

  • 6. Data: 2009-01-01 23:19:08
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Z punktu widzenia faceta sąd w Bolandii to oczywiście wariant dla masochistów.

    -----

  • 7. Data: 2009-01-02 13:20:40
    Od: kam <...@...pl>

    witek pisze: