  • Data: 2002-09-14 23:30:22
    Temat: operator publiczny-czy mozna i jak zostac?
    Od: "krzyh" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zajmuję się instalację internetu w Krakowie.
    W związku z tym że chcę posiadać wszelkie wymagane zezwolenia występuję do
    administracji/właściciela budynku o zgodę i tu pojawia się często problem z
    jej uzyskaniem.
    Znalazłem ustawę z dn. 02-07-2000 Prawo Telekomunikacyjne (art 97) gdzie
    "właściciel
    nieruchomości ma obowiązek umożliwić instalowanie urządzeń
    telekomunikacyjnychoraz przeprowadzenie linii kablowych operatorom
    wykonującym
    swą działalność na podstawie stosownego zezwolenia telekomunikacyjnego"
    I tu pojawia się moje pytanie (nie mogę tego nigdzie znaleść): jakie są
    wymagania aby zostać operatorem publicznym bo chyba takiego tylko tyczy sie
    powyższa ustawa.

    Z góry dziekuje za wszelką pomoc!
    Krzysiek